به گزارش پارس نیوز، 

آخرین اخبار از معاملات انجام گرفته در بازار کن امسال حاکی از آن است کمپانی امریکایی «آناپورنا» موفق شد امتیاز پخش داخلی (امریکای شمالی) فیلم «ویرانگر» (Destroyer) را از آن خود کند. اوایل پاییز گذشته، خبری مبنی بر قطعی شدن حضور نیکول کیدمن در این فیلم مهیج جنایی منتشر شد. این پروژه سینمایی که به خاطر بازی ستاره 51 ساله استرالیایی یکی از شانس‌های جوایز اسکار 2019 محسوب می‌شود، توسط کارین کوزاما فیلمساز مستقل امریکایی مقابل دوربین خواهد رفت.

کمپانی امریکایی حق پخش فیلم جدید نیکول کیدمن را خرید

کوزوما که به خاطر ساخت درام ورزشی «جنگ دخترانه» (2000) و فیلم ترسناک «دعوت» (2015) شهرت دارد، فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه‌ای از فیل هی و مت مانفردی مقابل دوربین خواهد برد.

کیدمن در این فیلم نقش کارآگاهی در اداره پلیس لس آنجلس را بازی می‌کند، کسی‌که وقتی جوان‌تر بود به عنوان مامور مخفی در میان یک گروه تبهکار فرقه‌مانند به بیابان‌های کالیفرنیا اعزام می‌شود. وقتی بعد از سال‌ها، سر و کله رهبر آن فرقه تبهکار دوباره پیدا می‌شود، او باید هر طور شده نقبی به گذشته و اعضای به جامانده آن فرقه بزند تا سرانجام با شیاطینی که زندگی گذشته‌اش را تباه کرده‌اند تصفیه حساب کند.

کیدمن تا امروز چهار بار نامزد جایزه اسکار شده است. او با ایفای نقش «ویرجینیا ولف» در فیلم «ساعت‌ها» ساخته استیون دالدری، موفق به دریافت اولین اسکار بازیگری کارنامه‌اش شد.

به نوشته ددلاین، از میان رقبای مطرح «آناپورنا» در معامله اخیر بازار کن می‌توان به دو کمپانی آمازون و نئون اشاره کرد. ورایتی به نقل از منبعی آگاه، مبلغ این معامله را عددی هفت رقمی عنوان کرده است. تاتیانا ماسلانی، سباستین استن، بردلی ویتفورد، توبی کبل و اسکات مک نیری در کنار کیدمن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

آناپورنا تابستان پارسال فیلم «دیترویت» کاترین بیگلو را روانه پرده سینماها کرد که با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان روبرو شد، اگرچه در گیشه نتایج ضعیفی کسب کرد. علاوه بر این، تهیه و تولید فیلم نامزد اسکار «رشته خیال» ساخته پل تامس اندرسن بر عهده این کمپانی بوده اما پخش آن توسط فوکوس فیچرز انجام شد – کمپانی امریکایی که به تازگی حق پخش فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی را در بازار کن خریداری کرد.


انتهای پیام/