به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته خبری از آغاز پیش تولید پروژه جدید صفی یزدانیان با نام «مثل حوا» در صفحه سینمای ایران بانی فیلم به چاپ رسید. پس از انتشار این خبر، متوجه شدیم فیلمبرداری فیلم جدید صفی یزدانیان به تازگی در سکوت خبری آغاز شده و به غیر از پیمان معادی، مهناز افشار هم دیگر بازیگر اصلی این فیلم است.

افشار و معادی پیش تر در مقام بازیگر و کارگردان در فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» با یکدیگر همکاری داشته اند و «مثل حوا» اولین تجربه مشترک این دو در مقام بازیگر محسوب می شود.

«مثل حوا» یک ملودرام عاشقانه است و یزدانیان فیلمنامه آن را اواسط سال گذشته در بانک فیلمنامه به ثبت رسانده. این کارگردان گویا به تازگی نیز برای تولید فیلم جدیدیش موفق به دریافت پروانه ساخت شده است.

«در دنیای تو ساعت چند است» عنوان فیلم اول یزدانیان است که در سال ۹۳ با بازی لیلا حاتمی، علی مصفا و زهرا حاتمی در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد. این کارگردان در کارنامه خود همچنین نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «سیمای زنی در دوردست» را به طور مشترک با علی مصفا برعهده داشته است. فیلمی به کارگردانی علی مصفا که در سال ۸۲ با بازی لیلا حاتمی و همایون ارشادی روی پرده رفت.


انتهای پیام/