به گزارش پارس نیوز، 

سیما خضرآبادی که به تازگی بازی در سریال «بازی نقاب ها» را به پایان رسانده، به تازگی به جمع بازیگران سریال «عروس تاریکی» پیوست.

این در حالی است که این روزها گروه در منزل ناجیه با بازی سپیده خداوردی حوالی اتوبان همت مستقر هستند که در این لوکیشن در کنار خداوردی، رضا کیانیان و نرگس محمدی هم مقابل دوربین هستند.

هنوز چند بازیگر نقش اصلی برای این سریال انتخاب نشده اند و در حال مذاکره با برخی بازیگران هستند که به زودی انتخاب خواهند شد.

ضمن اینکه نیما حسندوست مدتی است که تدوین سریال را آغاز کرده است و در کنار تدوین، مراحل فنی هم در حال انجام است.

«عروس تاریکی» در ۶۰ قسمت برای پخش از شبکه یک تولید خواهد شد که هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

بازیگران سریال عبارتند از: رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلورنظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی.

انتهای پیام/