به گزارش پارس نیوز، 

سیدحمایت میرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه 18 اردیبهشت ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: نخستین دستورکار نشست کمیسیون به قرائت گزارش کارگروه پژوهش درخصوص موضوع بحران آب اختصاص داشت که این مسئله از دید پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته بود و موضوع اصلی این گزارش نیزانتقال آب از دریای شمال به فلات مرکزی کشور بود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود:دستورکار دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع عدم تشکیل شورایعالی مهارت بود که کمیته مهارت کمیسیون آموزش این گزارش را تدوین کرد که به موازی کاری دو وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش در این حوزه پرداخت.

وی اظهار کرد:در ادامه نشست امروز کمیسیون آموزش طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات های مستقیم در دستورکار قرارگرفت که با توجه به اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون فرعی مسئولیت بررسی این طرح را به عهده داشت؛اعضای کمیسیون نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه را طرح کردند.

میرزاده اضافه کرد:با پیشنهاد کمیسیون مقرر شد علاوه برتولیدات داخلی به ارائه خدمات داخلی نیز توجه شود و این مسئله به متن مصوبه قانونی افزوده شد تا از پیمانکاران و تعاونی های داخلی نیز استفاده شود.

 

انتهای پیام/