به گزارش پارس نیوز، 

بهنام بهاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان می توانند در رشته های زبان و ادبیات فارسی ، زبان و ادبیات فارسی - ادبیات غنایی، آموزش زبان انگلیسی ، زبانشناسی، علوم قرآن و حدیث، علوم ارتباطات، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، حقوق خصوصی، حقوق کیفری و جرم شناسی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی، مدیریت ورزشی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، ریاضی آنالیز، فیزیک، شیمی - شیمی فیزیک، شیمی - شیمی آلی، مهندسی برق قدرت، محیط زیست - آلودگی محیط زیست و معماری ثبت نام کنند.

وی بیان کرد:علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بهاری وام صندوق رفاه، وام وزارت علوم، وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و وام های بعد از فارغ التحصیلی را از جمله امتیازهای در نظر گرفته شده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانست.

او افزود: انتخاب واحد دانشجویان به صورت اینترنتی خواهد بود و مسئولیت رعایت مقررات آموزشی از قبیل رعایت پیش نیاز، هم نیاز، حداقل و حداکثر تعداد واحد مجاز در انتخاب واحد به عهده دانشجو است.

بهاری گفت: دانشجویان باید بر اساس سال ورود به دانشگاه و زمان بندی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند و دانشجویانی که در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نکنند، دانشگاه از بابت تکمیل ظرفیت کلاس ها هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

او افزود: با توجه به بخشنامه جدید دوره تابستانی، کلاس ها در هشت هفته برگزار می شود و برای هر واحد درس نظری 2 ساعت در هفته در نظر گرفته می شود.


انتهای پیام/