به گزارش پارس نیوز، 

 محمد خباززاده صبح امروز پنجم اردیبهشت‌ ماه در جلسه علنی شورای شهر استان افزود: متاسفانه برخی خبرنگاران در جلسه علنی هفته قبل شورای شهر خواستند با گزینش حرف‌های رئیس شورا آنچه که خودشان دوست دارند را به جامعه القاء کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی هفته گذشته برخی خبرنگاران مطالبی را از جلسه رسمی شورای شهر منتقل کردند که گزینشی بود و تمام صحبت‌های مطرح شده در جلسه به درستی منعکس نشده بود، افزود: هر کدام از خبرنگاران اهل سیاست، فرهنگ و تاریخ هستند و نیاز نیست برخی تذکرها در جلسه علنی شورا داده شود.

وی عنوان کرد: از 150 سال گذشته که مردم ایران در جهت گذر به سمت دمکراسی و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت فراز و نشیب های بسیاری را داشتند در مقاطعی فضای جامعه باز شده و در برخی مقاطع فضای سیاسی، نقد و اظهار نظر فراهم بوده است.

رئیس شورای شهر خراسان رضوی گفت: به رغم اینکه در انقلاب مشروطه یا بعد از سقوط رضا شاه و یا وقایع سال 32 در تاریخ داریم که در بسیاری از مقاطع زمانی فضای سیاست و اظهارنظر باز شده اما با انجام برخی کارها از آن فضاها به خوبی نتوانسته‌ایم استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه از خبرنگاران انتظار داریم اگر خبری از جلسات شورای شهر را منتقل می‌کنند اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند، اظهار کرد: از خبرنگاران انتظار داریم اول و انتهای یک صحبت عضو شورا را خلاصه نکنند و آنچه خودشان دوست دارند گفته شود را به جامعه القاء نکنند.

خباززاده بیان کرد: حداقل اخلاق حرفه‌ای و تعهد خود به مردم این است که واقعا آنچه در شورا گفته می‌شود در اخبار درج شود و اگر می‌خواهیم اظهار نظری کنیم و تحلیل انجام دهیم براساس واقعیت ها باشد.

در ادامه جلسه شورای شهر برای برخی تصمیم گیری ها از حالت علنی خارج و به صورت غیر علنی ادامه یافت.