به گزارش پارس نیوز، 

 حسین خوش اقبال امروز پنج شنبه در جشن روز جانباز که در سالن پردیس سینما بهمن برگزارشد، گفت: با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان و صبر و حوصله خانواده های آنها امروزه شاهد گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هستیم .

وی عنوان کرد: مردم ما همچنان پیرو خط امام راحل هستند و رهبر معظم انقلاب هم این مسیر را ادامه می دهند و این برای ما مایه افتخار است .

وی بیان کرد: جانبازان در دوران جنگ تحمیلی عضوی از بدن خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و نتیجه آن مطرح شدن کشورمان به عنوان قدرتی در منطقه و مدافع مظلومان جهان شدن است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: بی شک اگر ایثارگری وصبر و تحمل جانبازان و خانواده های این بزرگواران وجود نداشت امروز در دنیای پر آشوب منطقه حرفی برای گفتن نداشتیم .

خوش اقبال با اشاره به اینکه همه ما قدرشناس ایثارگران و جانبازان و خانواده های آنها هستیم، بیان کرد: اگر پاسدارن و ارتشیان و نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان نبودند امروز شاهد این امنیت و آرامش در کشورمان نبودیم .

وی اظهارداشت: همه ما مدیون زحمات ایثارگران و جانبازان هستیم که این قشر در روزهای سخت امام و مردم را تنها نگذاشتند و از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کردند .

وی بیان کرد: مسئولان وظیفه شرعی و قانونی دارند که در راستای رضایتمندی و پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان حرکت کنند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: امیدواریم نظام به برکت رهبری و دولت روحانی مسیری را طی کند که شاهد رضایتمندی آحاد مردم باشیم .