به گزارش پارس نیوز، 

سعید سعدی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت آثار سینمایی که در دست تهیه داشته، گفت: مونتاژ فیلم «پری سا» به پایان رسید و هم اکنون کارهای صداگذاری و بخش ویژوال آن پیش می رود و موسیقی آن را مسعود سخاوت دوست انجام خواهد داد.

وی درباره فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» گفت: در حال رایزنی برای تعیین زمان اکران عمومی آن هستیم و پخش آن در دفتر «نسیم صبا» خواهد بود.

این تهیه کننده عنوان کرد: فیلم سینمایی «دم سرخ ها» نیز آماده نمایش است و برای دریافت پروانه نمایش ارائه دادیم و منتظر جواب هستیم.

شایان ذکر است؛ سعید سعدی تهیه کنندگی فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را نیز بر عهده دارد که قبلا گفته بود در تابستان اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، مجید یاسر، عباس جمشیدی‌فر، شهین تسلیمی، نگین معتضدی از جمله بازیگران فیلم «دم سرخ ها» هستند. این فیلم در ژانر کمدی- اجتماعی به دغدغه جوانان می پردازد.

همچنین؛ حامد کمیلی، احمد مهران‌فر، اندیشه فولادوند، سیدمهرداد ضیایی و هومن برق نورد بازیگران فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» هستند. در فیلم «پری سا» هم حمید گودرزی، عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فراهانی و مونا فرجاد بازی می‌کنند.