به گزارش پارس نیوز، 

 آلبوم شهر-بازی اثری است از بامداد افشار که موسیقی یک پرفرمنس است و بیشتر فضای الکترونیک و تجربی دارد. می‌توان گفت بامداد افشار در دنیای صدا و خیال پردازی هیچ محدودیتی برای خود قائل نشده است.

این هنرمند برای توجه بیشتر مخاطبین به موسیقی تجربی آلبوم را به صورت رایگان ارائه کرده است. در این اثر، اصغر پیران به عنوان خواننده حضور دارد و امید سعیدی، کاوه ستاری، کیارش بختیاری و پویا شمالی گروه نوازندگان را تشکیل می‌دهند.

موسیقی پرفورمنس شهر-بازی اولیناجرای رسمی گروه اتاق بود. «بامداد افشار» که پیشینه اصلی فعالیتش به طراحی صدا و آهنگسازی در فضای موسیقی الکترونیک برمی‌گردد، با همراهی گروهش، اجرایی در فضای موسیقی الکترونیک روی صحنه برد که نمی‌توان سبک مشخصی به آن داد و با سازبندی متفاوت آنسامبل روی صحنه رگه‌هایی از موسیقی ایرانی، کلاسیک و راک نیز در اجرا پیدا می‌شد.

ایده‌های خلاقانه اعضای گروه برای اجرایی با محوریت شهر تهران و انسان مدرن به واسطه گروهی بیست و چند نفره اتفاق افتاد که در ‌‌نهایت مجموعه‌ای منسجم را پس از سال‌ها فعالیت شکل داد، مجموعه‌ای که به موضوعاتی چون جنگ، مهاجرت، تنهایی و زندگی انسان مدرن و شهری می‌پرداخت.