به گزارش پارس نیوز، 

شارلیز ترون گفت: نژادپرستی در آمریکا خیلی زنده است و او قصد دارد از آن دور شود. بازیگر برنده اسکار که با نابرابری نژادی بیگانه نیست گفت: بزرگ شدن در دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی مرا خیلی نسبت به برابری انسان‌ها حساس کرده است.

 

وی در گفتگویی با نشریه «اله» به عنوان مادر دو فرزند سیاهپوست به نام‌های جکسون ۶ ساله و آگوست ۲ ساله گفت: این بچه‌ها را به فرزندی پذیرفته و با همکاری مادرش از آن‌ها مراقبت می‌کند.

ترون افزود: نمی‌دانم چطور باید درباره سال پیش که در دوره رییس جمهوری جدید طی شد حرف بزنم، اما نژادپرستی خیلی زنده است و حضور آن خیلی بیشتر از چیزی است که مردم فکر می‌کنند. نمی‌توانیم آن را انکار کنیم، باید صدایمان را بلند کنیم.

بازیگر فیلم «بلوند اتمی» گفت: اگر آمریکا برای امنیت فرزندانش جای مناسبی نباشد این کشور را ترک می‌کند. وی اظهار کرد: در این کشور جا‌هایی وجود دارد که اگر قرار باشد آنجا کار کنم، نمی‌توانم. من نمی‌توانم با فرزندانم به برخی از مناطق آمریکا بروم. این واقعا مشکل آفرین است و با خودم فکر می‌کنم تنها راه حل رفتن از این کشور است.

این مادر با تکیه بر این که نمی‌خواهد بچه‌هایش احساس ناامنی کنند افزود می‌خواهد آن‌ها به پیشینه خودشان افتخار کنند.

شارلیز ترون ضمن گفتن این که می‌خواهد آن‌ها بدانند از کجا آمده‌اند یادآوری کرد آن‌ها در عین حال باید بدانند که وضعیت برای آن‌ها متفاوت با مادرشان است.