به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در دیدار با بخشدار بخش مرکزی و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد اظهار داشت: ارتباط با کتاب و کتابخانه، بهترین راه رسیدن به ارزش‌های والای علمی و فرهنگی است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان تأکید کرد و بیان داشت: امروز کتاب و کتابخوانی از مباحث مهم فرهنگی کشور محسوب می‌شود و جایگاه کتاب در ارتقای فرهنگی جامعه بی‌بدیل و ویژه است که این امر، وظیفه متولیان فرهنگی کشور را افزون می‌کند.

امام جمعه زارچ با اشاره به اهمیت مطالعه، علم و دانش‌اندوزی در اسلام، گفت: ارتباط با کتاب و کتابخانه، بهترین راه رسیدن به ارزش‌های والای علمی و فرهنگی است و امیدواریم با حمایت مسئولان استان و شهرستان، بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی مخصوصاً در حوزه کتاب و کتابخوانی ایجاد شود.

محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کتابخانه‌های عمومی زارچ، مسائل و مشکلات کتابخانه‌های این بخش را یادآور شد و از حجت‌الاسلام حسینی برای شرکت در جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی زارچ دعوت کرد.

گفتنی است علیرضا عرشیان، بخشدار زارچ نیز در این دیدار حضور داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی یزد و بخشدار زارچ پیش از این دیدار همچنین از سه باب کتابخانه زارچ دیدن کردند.