به گزارش پارس نیوز، 

بازیگر سریال "سه در چهار" گفت: من همیشه عاشق بازیگری بوده ام اما هیچ وقت دغدغه معروفیت و چهره شدن در سینما را نداشته ام. برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

مجید یاسر: سلبریتی شدن شش ماه وقت می‌برد!

مجید یاسر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: خوشبختانه سال 96 سال بسیار پرکاری را پشت سر گذاشتم و در سه فیلم سینمایی بسیار خوب به ایفای نقش پرداختم. علاوه بر آن نمایشی را به صورت تور جهانی روی صحنه بردم.

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه این روند مثبت در سال 97 نیز تکرار شده و تاکنون پیشنهادات بسیار خوب از سینما دارم که قطعاً تا بیستم فروردین قرارداد یکی از این آثار را خواهم بست.

بازیگر سریال "سه در چهار" درباره بازگشت پررنگ خود به سینما تاکید کرد: من مدتی درگیر اجراهای تئاتر و تور بین المللی تئاتر بودم و بعد از آن هم تهیه کنندگی فیلم "اسب سفید پادشاه" را انجام دادم و همین اتفاقات باعث شد دو سال از بازیگری دور باشم اما خوشبختانه بعد از سال 95 باز هم بسیار متمرکز به بازیگری برگشتم.

وی درباره مضمون آثار سینمایی خود اضافه کرد: امسال سه فیلم در انتظار اکران "دم سرخ ها"، "فصل های رنگی" و "به وقت خماری" را دارم و در فیلم "فصل های رنگی" نقش اول را بازی کردم که در نوع خود اتفاق متفاوتی برای من خواهد بود.

بازیگر فیلم "روز سوم" درباره علاقه شخصی خود به چهره شدن در سینما افزود: من همیشه عاشق بازیگری بوده ام اما هیچ وقت دغدغه معروفیت و چهره شدن در سینما را نداشته ام. برای من اگر سلبریتی شدن هدف باشد رسیدن به آن کلاً شش ماه به طول می انجامد.

وی در همین راستا ادامه داد: همیشه سعی می کنم با توانمندی خود رو به جلو حرکت کنم و به هیچ وجه دوست ندارم با چهره شدن چیزی را بدست آورم. بازیگری وقتی معنا پیدا می کند که شما بتوانید نقش های متفاوتی از خود را بروز دهید و همین عاملی برای موفقیت در میان مردم است. برای من همواره بیش از هر چیز رضایت قلبی مردم مهم است و می خواهم کاری انجام دهم که مردم دوستش داشته باشند.

بازیگر فیلم "قبرستان غیرانتفاعی" با اشاره به نگاه متفاوت خود نسبت به بازیگری در سالهای اخیر تصریح کرد: در حال حاضر دو دهه از فعالیت حرفه ای من در بازیگری می گذرد و حال بعد از گذشت این سالها تصمیم گرفته ام کاری را انجام دهم که از پذیرفتنش پشیمان نشوم. انتخاب های جدید من دلیلی بر این ادعا خواهد بود زیرا به عنوان مثال در فیلم های جدید نقش هایی متفاوت در راستا و جهت بازی ام در فیلم روز سوم ارائه داده ام. این را نوید می دهم که مردم بدون شک مجید یاسر جدیدی را در عرصه بازیگری خواهند دید.

وی دلیل تغییر روند خود در بازیگری را اینگونه توصیف کرد: من دیگر دنبال سوپراستار و چهره شدن نیستم و می خواهم کاری کنم که مردم دوستم داشته باشند و حالم خوب شود. این تنها راه و انتخاب من در حال حاضر است. همه چیز از خود انسان شروع می شود. من کارهایی را در گذشته انجام داده ام که از انجامشان پشیمان نیستم اما برخی انتخاب هایم به ناچار بوده است.

بازیگر فیلم "دلداده" در همین رابطه اضافه کرد: برخی مواقع بازیگر ناچار به انتخاب می شود و من هم آن زمان شاید به خاطر نیاز و مشکلات مالی برخی کارها را قبول کردم. خوشبختانه تعداد این دست آثار خیلی کم است اما اگر به گذشته برگردیم بدون شک در آن آثار بازی نخواهم کرد.

وی انتخاب نقش را یکی از عوامل موفقیت هر بازیگر دانست و افزود: مردم به شدت شعور و سواد بالایی دارند. مردم این روزها اگر بازیگری را نخواهند او را پس می زنند و اگر بازیگری کمدی همواره در یک فضا بازی کند او را نمی بینند. مردم بهترین قاضی نسبت به انتخاب های ما هستند. به عنوان مثال سعید آقاخانی نمونه بارزی از یک بازیگر بزرگ کمدی و موفق است که حالا در سینمای جدی هم به یک ستاره تبدیل شده است. بدون شک انتخابهای درست سعید آقاخانی را به این جایگاه رسانده است.

یاسر درباره آرزوی سینمایی خود خاطرنشان کرد: قطعاً اگر فیلمی را در جشنواره فیلم فجر داشته باشم بهترین بازی ام را ارائه می دهم. من با این کار به خودم کمک می کنم و برای این یاری از تمام این بیست سال تجربه استفاده می کنم. البته تمام دوستانی که در فجر حضور می یابند بهترین هستند و من از موفقیت آنها به شدت خوشحال می شوم. به عنوان مثال به شدت از نامزد نشدن جواد عزتی ناراحت شدم و این قضیه را به او گفتم. برای من سیمرغ بلورین رضایت مخاطبین و همکارانم است و اگر نه خود جایزه به سلیقه داوران اهدا می شود.