به گزارش پارس نیوز، 

 نمایش موزیکال «همیلتون» در شب اهدای جوایز اولیویه ستاره مجلس بود و با 7 جایزه دست پر مراسم را ترک کرد.

نمایش موزیکال «همیلتون» که با سبک هیپ‌هاپ نخست در برادوی روی صحنه رفته بود، این بار در «وست اند»‌ لندن روی صحنه رفت تا در انگلستان هم موفقیت آمریکا را تکرار کند.

جایزه لارنس اولیویه برای بازیگر «بریکینگ بد»

اجرای لندن این نمایش مورد توجه داوران جایزه معتبر تئاتری لارنس اولیویه قرار گرفت و با نامزد شدن برای 13 جایزه و بردن 7 جایزه از جمله جوایز بهترین نمایش موزیکال و دستاورد برجسته در موسیقی به موفقیت چشمگیری دست یافت.

در فهرست برندگان جایزه اولیویه یک نام از باقی سرشناس‌تر است. برایان کرنستون بازیگر هالیوودی سرشناس که بسیاری او را با بازی درخشانش در سریال «بریکینگ بد» می‌شناسند، جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در نمایش «شبکه» دریافت کرد.

«همیلتون» اثر لیل مانوئل میراندا داستان الکساندر هملیتون یکی از پدران بنیان‌گذار آمریکا را در قالب موزیکالی به سبک هیپ‌هاپ روایت می‌کند.

میراندا خالق نمایش «همیلتون» به دلیل بیماری نتوانست در مراسم اهدای جوایز اولیویه شرکت کند.

گیلز تررا بازیگر نمایش «همیلتون» جایزه بهترین بازیگر مرد نمایشی موزیکال را دریافت کرد. او در نمایش نقش دشمن خونی الکساندر همیلتون را بازی می‌کرد. جمیل وستمن در این نمایش نقش الکساندر همیلتون را بازی می‌کرد.

نمایش «همیلتون» علاوه بر این جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در موزیکال، بهترین طراحی رقص، بهترین طراحی نور و بهترین طراحی صدا را از آن خود کرد. البته در نهایت نتوانست رکورد دریافت بیشترین جایزه در تاریخ جوایز لارنس اولیویه را بشکند و این رکورد با 9 جایزه در اختیار «هری پاتر و فرزند نفرین شده» باقی ماند.

چهره درخشان دیگر مراسم جایزه لارنس اولیویه نمایش «کرجی بان» (The Ferryman) بود که سه جایزه اولیویه گرفت. این درام که داستان آن در سال 1981 روی می‌دهد، جوایز بهترین نمایش تازه، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.