به گزارش پارس نیوز، 

علی خودسیانی  درباره محتوای سریال‌های پخش شده در نوروز سال جاری اظهار کرد: محتوای سریال‌های نوروزی محتواهای مطلوبی بودند. شروع سریال‌ها موفق‌تر از پایان آنها بود از جمله سریال «پایتخت» که پایان آن با سوال‌های بی‌جواب متعددی همراه بود.

وی با اشاره به علت کاهش مخاطبان برخی از سریال‌های نوروزی، افزود: درگیری برخی از سریال‌ها با گرایش‌های سیاسی علت اصلی کاهش مخاطبان سریال‌ها در نوروز سال جاری بوده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: ساعت پخش سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی در سال جاری دچار تداخل بودند. از جمله این تداخل‌ها می‌توان به سریال «دیوار به دیوار» و مجموعه «کلاه قرمزی» اشاره کرد که نمونه بارز این تداخل بود؛ این موضوع موجب سردرگمی مخاطب می‌شد.

خودسیانی تصریح کرد: از نظر نوع نقش‌آفرینی در سریال‌های نوروزی سال جاری می‌توان گفت بازیگران در این زمینه موفق عمل کردند. هرچند که در برخی از سریال‌ها شخصیت‌هایی حضور داشتند که جلوه‌های بدآموزی برای جامعه ایجاد می‌کرد. نمونه آن را می‌توان نقش بهتاش در سریال پایتخت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از میان مجموعه‌های پخش شده در نوروز 97 می‌توان گفت سریال «پایتخت» از نظر جذب مخاطب، همچنین فیلمنامه موفق عملکرده است، اما پایان این سریال به دلیل سوالات بی‌جواب متعددی که ایجاد کرد، رضایت‌بخش نبود.