به گزارش پارس نیوز، 

هومن جعفری: یکی از ژانرهای همیشه محبوب سینما فیلم های ابرقهرمانی است که در دو دهه اخیر با گسترش و پیشرفت خیره کننده صنعت جلوه های ویژه به شدت طرفدار پیدا کرده است. فیلم هایی که عمده آن توسط کامپیوتر ساخته می شوند و شما شاهد نبرهای خیره کننده ابرقهرمان ها با دشمنانی هستید که توسط کامپیوتر ساخته شده اند. بهترین های 2017 در این ژانر را ببینید.

رنگاروک

یک فیلم به شدت جذاب با دو ابرقهرمان . هالک و ثور و صد البته لوکی که مثل همیشه نقش برادر زرنگ تر با افکار منفی را بازی می کند. ظهور یک تهدید جدید برای آزگارد ، مرگ اودین  ، تسخیر آزگارد توسط دشمن و گیر افتادن ثور و هالک در سیاره ای در ناکجا آباد بخش های جذاب این فیلم هستند. تماشا کردن رنگاروک را به شدت توصیه    می کنم.

لوگان

نقطه پایانی بر زندگی کاراکتر لوگان در مجموعه مردان ایکس. لوگان با بازی هیو جکمن برای دو دهه به ما حال خوبی را ارزانی کرد ام انگار وقت رفتنش رسیده بود. لوگان ابرقهرمان نامیرا ، با گذر سال ها پیر و مریض شده. اعتیاد به الکل او را از پا درآورده، قدرت خود ترمیمی اش به شدت کاهش پیدا کرده و از همه دوستانش فاصله گرفته و با کمک یک موجود جهش یافته دیگر از پرفسور زاویر سالخورده نگهداری می کند تا اینکه دردسری عظیم از راه می رسد و او می فهمد که با وجود همه ضعف هایش بار دیگر باید به میدان نبرد برگردد. شاید هم برای آخرین بار.

نگهبانان کهکشان

دومین قسمت از مجموعه نگهبانان کهکشان هم مانند قسمت اول یک موفقیت لقب گرفت. در این قسمت هم شاهد ماجراجویی های گروه نگهبانان در کهکشان ها و ایجاد مشکلاتی هستیم که سر راهشان قرار می گیرد. مشکلاتی که اگر خیلی زود رفع نشود دامنش سیاره های زیادی را در بر خواهد گرفت.

کریس پرات با بازی در این مجموعه نشان داده که به خوبی توانایی بازی در فیلم های پر هزینه را دارد. این فیلم را از دست ندهید.

زن شگفت انگیز

در اوج دوران فیمینیست چه چیزی بهتر از یک ابرقهرمان زن می تواند بفروشد؟ زن شگفت انگیز کاراکتری است که به فیلم بسیار جذاب سوپر من علیه بتمن هم وارد شد و با کمک این دو تهدید ژنرال زاد را خنثی کرد. با توجه به استقبال مخاطبان فیلم سینمایی اش نیز ساخته شد و در فیلم لیگ عدالت نیز بازی کرد.  زن شگفت انگیز فیلم بسیار خوش ساختی است.

لیگ عدالتجویان

یک فیلم جذاب و دیدنی برای هواداران شخصیت های ابرقهرمانی محبوب. سوپرمن و بتمن و واندرومن و اکوا من و سایبورگ دور هم جمع می شوند تا یک تهدید باستانی را نابود کنند. خط کلی این داستان همین است و نکته مهمش زنده شدن سوپرمن بعد از مرگش در فیلم سوپرمن علیه بتمن است. فیلم سرگرم کننده ای است و از دیدن آن لذت می برید.