امیرعباس گلاب خواننده موسیقی پاپ که این روزها جزو خوانندگان پرطرفدار محسوب می شود  گفت: خوشبختانه بعد از اینکه مهرماه سال جاری پس از گرفتن مجوزهای لازم موفق به برگزاری کنسرت ها و اجراهای متعددی با حضور پرتعداد مخاطبان شدیم، شرایط ما برای تولید تک آهنگ های متعدد فراهم تر شد و در حال حاضرمی توانیم کارهای بیشتری را تولید کنیم.

وی ادامه داد: در ماه های محرم و صفر که به احترام ایام عزاداری کنسرتی برگزار نمی شد، ما مشغول کار روی آلبوم جدید بودیم و 14 قطعه آماده شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته اولین آلبوم مستقل من با نام «قلّه» اواخر آذرماه در بازار موسیقی منتشر می شود. برای برگزاری کنسرت نیز برنامه ریزی های زیادی انجام گرفته که به زودی جزییات آن اعلام می شود.

این خواننده موسیقی پاپ گفت: گروهی که من با آنها برای اجرای زنده همکاری می کنم، مجموعه ای منسجم و باتکنیک در حوزه نوازندگی هستند که هرگاه در اجراهای زنده حضور دارند از هیچ تلاشی برای کیفی اجرا دریغ نمی کنند. ما هیچ گاه به این سمت نرفتیم که صدادهی کنسرت و اجرا در قالب پلی بک باشد زیرا این موضوع اصلا در شان مخاطب نیست.

گلاب در پایان عنوان کرد: شروع کار من در موسیقی با فراگیری موسیقی اصیل ایرانی و تلفیق آن با موسیقی پاپ بوده به همین جهت تصمیم داریم همچون کارهای قبلی، در آثار آینده نیز با بهره گیری از فضای موسیقی ایرانی قطعه هایی را تولید کنیم. به هر حال کارهای آینده ما هرکدام در فضای خاص خود قرار دارند که امیدوارم مردم درباره آنها نظر مثبتی داشته باشند. البته من در این مدت تلاش کردم تا بیشتر کارهای عاشقانه را برای مخاطبان آماده کنم اما در کنار حفظ این شرایط بنا دارم روی موسیقی عرفانی هم کار کنم.