حسین سلیمانی، بازیگر آثاری چون «مهر مادری»‌ و «رد کارپت»‌ خطاب به عباس جدیدی در اینستاگرام نوشت: «برسد به دست عباس‌آقا جناب جدیدی سلام. به یاد دارم بامداد روز اول آتش سوزی، مقابل ساختمان ویران شده پلاسکو، طرحی را برای حمایت از آتش نشان‌ها در ایستگاه های آتش نشانی مطرح کردم. شاهد عینی هم بود و شما بسیار تشکر کردین و طرح خوبی دانستین. اما فردا از طرف ارگان‌های وابسته طرح اجرا شد و بدون ذکر نام کسی. تا اینجایش هم مهم نبود، اما داستان بُز کمی مارو به پُل برد. ناخواسته خودمان را ضربه فنی شده دیدیم.

 

عباس آقا، باشگاه‌دار خیابان پیروزی، هیئت‌دار حسینی، این بار با زاویه درست‌تر، روبروی مردم قرار بگیرید و اصطلاح‌های چاله میدانی‌تان را به رخ فرهنگ و هنر مملکت نکشید. بُزکشى فنی شکیل و ارزشمند در ورزش کشتی‌ست. ما در سینما پلان بز نداریم تا نصف اصلاح را بیاوریم و نثار شما بکنیم. اما در لانگ‌شات هم لیاقت ایستادن کنار هنرمندان را نخواهید داشت.

عباس آقا نامه را که خواندی‌، بعد از جلسه در گوش حاج حسین حتما بگویید که یادم نبود کشتی شش دقیقه است اما سینما نود دقیقه، ما دهنمان باز شود، وقت زیاد داریم برای طعنه زدن و بذله‌گویی.

امیدوارم با ساخت ساختمان پلاسکو. لوح سنگی بزرگی در ابتدای ساختمان به جای یکی از مغازه ها قرار بگیرد و نام و عکس تمام شهدای آتش نشانی روی آن حک شود تا همیشه و هر روز به یاد باشند و بمانند.»