فتانه ملک محمدی بازیگر سینما گفت: واقعا اگر جوانی بخواهد کار هنری شروع کند، یاد بگیرید مستلزم یک صرف هزینه زیاد است و همه جوانان این امکان را ندارند چراکه دانشگاه رفتن شرکت در کلاس هنری هزینه زیادی را می‌طلبد. به همین خاطر شرایط برای حضور در کلاس‌ها با هزینه کم امکان پذیر نیست.

بازیگر فیلم «سوپراستار» درباره میزان تلاش جوانان برای نشان دادن توانایی خود، عنوان کرد: از این نظر فعالیت جوانان بسیار زیاد است و حتی برای خودم اتفاق افتاده که جوان متولد 73 با بودجه کم برای فیلم کوتاه به من پیشنهاد داده است تا فیلم خود با این شرایط و بودجه کم بسازد و برای جشنواره متعدد ارسال کند تا دیده شود. در فیلم‌های سینمایی بلند هم این اتفاق افتاده است چراکه بهترین فیلم های بلند افراد جوانی هستند که فیلم اولی یا دومی اند.

ملک محمدی خاطر نشان کرد: همه این اتفاقات خوبی رویکرد و نگاه جدیدی است و تا ده سال آینده سینمای ما متفاوت تر از آن چیزی است که در حال حاضر می‌بینیم. تغییرات خوبی را در فرهنگ و هنر خود شاهد خواهیم بود و روی مخاطب تاثیر داشته باشد اما ای کاش بستری برای این جوانان فراهم شود تا آنها خود را نشان دهند یا ارائه دهند.