جواد نوروزبیگی در ارتباط با ساخت سناریوی «مداح» محسن امیریوسفی گفت: رایزنی‌هایی با امیریوسفی داشتم ولی سناریوی آن تاکنون موفق به دریافت پروانه ساخت نشده است و این مسئله احتمالا مقداری به طول خواهد انجامید و درمجموع احتمال ساخت آن در سال جاری کم‌رنگ است.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر برای این فیلمنامه درخواست پروانه ساخت داده‌ایم و حتی با مخالفت هم مواجه شده‌ایم و منتظر نظرات اعضای شورای پروانه ساخت هستیم تا ببینیم امکان ساخت آن حاصل می‌شود یا خیر.

تهیه‌کننده «طبقه حساس» در رابطه با وضعیت ساخت قسمت دوم این اثر، بیان کرد: مطمئنا این اثر به سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید، امیدوارم بتوانیم شرایط تولید این فیلم را مهیا کنیم.

نوروزبیگی در ارتباط با آخرین وضعیت اکران «سلام بمبئی» خاطرنشان ساخت: بازیگران و عوامل هندی این اثر به‌زودی در ایران حضور خواهند یافت و در مراسم اکران افتتاحیه این اثر که 13 آذرماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

«سلام بمبئی» که تهیه‌کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است؛ ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‎ای می‌شوند.