آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

مطالبی که شما در افق حوزه به آن پرداخته اید چنانچه  به طور صحیح ارایه شود مفید و لازم و جهت اطلاع رسانی برای طلاب و مردم چیز خوبی است.

آیت الله العظمی  مکارم شیرازی:

افق حوزه باید روزنامه شود.کاری که شما شروع کرده اید تا این اخبار را به همه برسانید و در تاریخ ثبت کنید بسیار مهم است.نشریه خبری از ضروریات حوزه های علمیه است.

آیت الله العظمی جوادی آملی:

شما باید خدا را شاکر باشید که نه بیراهه رفتید و نه راه کسی را بستید و سعی کردید آنچه از قرآن و عترت آمده است را بررسی کرده و به جامعه منتقل کنید.

آیت الله العظمی نوری همدانی:

شما زبان حوزه هستید،باید افکار حوزه را به سراسر مملکت برسانید.کار شما بسیار کار خوبی است،سعی کنید پررونق تر ،وسیع تر و فراگیرتر باشید.

آیت الله العظمی  مظاهری:

تقدس هفته‌نامه افق و خبرگزاری حوزه باید همچنان حفظ شود. بنده حقیقتا از مطالعه هفته‌نامه افق‌حوزه لذت می‌برم و روزانه اخبار حوزه نیوز را پیگیری می‌نمایم.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:

نشریه ای مثل نشریه افق،با همین تنوعات درج مطالب از قدیم الایام جزو کمبودهای حوزه احساس می شد این کار برای حوزه علمیه لازم بود.

آیت الله  العظمی سبحانی:

افق حوزه نایب حوزه است.

آیت الله یزدی:

ارتقا هفته نامه افق به روزنامه ضروری است و این هفته نامه باید استقلال خود را حفظ کند.

آیت الله خرازی:

خلأی در حوزه وجود داشت که افق حوزه آن را پر کرد

آیت الله خاتمی،

بنده در مجموع هفته نامه افق را موفق می دانم و برای دست اندرکاران آن از خداوند منان توفیق روز افزون خواستارم.

آیت الله غروی:

هفته نامه افق حوزه به عنوان ارگان رسانه ای همواره در چارچوب اهداف حوزه عمل کرده باید سعی کند کماکان مشی اعتدالی خود را حفظ  نماید و همچنان مورد اعتماد شخصیت ها و بزرگان حوزه باشد.

آیت الله مقتدایی

 افق حوزه، بیش از پیش اعتماد بزرگان حوزه را جلب کرده است، افق حوزه چشم حوزه است.

آیت الله حسینی بوشهری

 هفته نامه افق حوزه منحصر به فرد است؛  هفته به هفته و سال به سال رشد خوبی داشته و انتظار داریم این رشد و بالندگی روز به روز ادامه یابد.

آیت الله اعرافی

بنده نیز همانند دیگر حوزویان از گذشته تاکنون از اخبار و مطالب خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه استفاده کرده ام که جا دارد از تمام مسئولان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد

افق حوزه، تفکر حوزه را در جامعه نشر داد و انتشار آن یک ضرورت است.

آیت الله محسن فقیهی

این نشریه بحمدالله تاکنون توانسته در مسیر اعتدال و استقلال به راه خود ادامه داده و در عین حال وابسته به هیچ گونه خط و خطوط سیاسی نباشد و کاملا در خط امام و رهبری حرکت کند.

آیت الله قربانی، امام جمعه رشت:

افق حوزه به عنوان رسانه حوزه به فکر حوزه‌های شهرستان‌ها می‌باشد و تلاش‌های ارزشمندی در این راستا انجام می دهد.