جولیا لوییز-دریفوس، رزوی او دانل و رشیدا جونز از جمله کسانی بودند که در پاسخ به سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه به توییتر روی آوردند.
به گزارش هالیوود ریپورتز، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جهموری خواه که اخیراً توسط این حزب به عنوان کاندیدای رسمی معرفی شد، پنج‌شنبه شب گذشته در مجمع ملی حزب جمهوری خواه در کلیولند حضور به هم رساند تا رسماً نامزدی خود را قبول و با هواداران حاضر در سالن صحبت کند.

ترامپ بر نقشه‌هایش مبنی بر ساختن دیواری لب مرز ایالات متحده برای بیرون نگه داشتن مهاجران غیرقانونی تأکید کرد و عهد بست که از شهروندان همجنسگرا مقابل «ایدئولوژی منور خارجی» محافظت می‌کند. او همچنین هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را مورد هدف قرار داد و گفت میراث او نماد «مرگ، نابودی، تروریسم و ضعف» است. بعضی از حضار برای او دست زدند، اما دیگران احساس کردند سخنرانی یک ساعته‌اش کمی بیش از حد طولانی است. اما در توییتر، کلینتون، جولیا لوییز-دریفوس، آلن کامینگ و رزی او دانل از جمله کسانی بودند که نیست به ادعای ترامپ مبنی بر آوردن صلح به آمریکا در نقش رئیس جمهوری واکنش نشان دادند.
 
ترامپ یک شرم ملی است 
 
 

دریفوس نوشت: سخنرانی‌اش به این زودی‌ها تمام نمی‌شود نه؟ برای من که بس بود. این حرف‌ها دقیقا دلیل رأی ندادن به دونالد ترامپ هستند.
او دانل گفت: همان چرت و پرت‌هایی بود که درباره اسکاتلند و زمین گلف مسخره اش گفته بود. او یک دروغ‌گوی به تمام معناست و تک تک کلمه‌هایی که از دهانش در می‌آیند کاملا بی‌معنی هستند. ثروتمند احمق بی‌شعور، سفیدپوستهای نژادپرست طرفدار تبعیض جنسی، او صدای شماست و چقدر هم تراژیک است که او صدای شماست. یک شرم ملی. گری کاسپارف استاد شطرنج هم در توییتر خود نوشت: من این نوع سخنرانی‌ها را 15 سال پیش خیلی زیاد شنیدم و وقتی این را می‌گویم به من اطمینان کنید: این سخنرانی‌ها به زبان روسی هم خیلی بهتر از این نیستند. رشیدا جونز نوشت: درست می‌گویید. ترامپ هوادار و حامی عشق است و البته تهویه پناهجویان.
ایوانکا ترامپ، دختر این نامزد جمهوری خواه‌ برای معرفی پدرش روی صحنه رفته بود و پیش از ورود او به صحنه گفت دونالد ترامپ کور رنگی دارد و تبعیض جنسیتی قائل نمی‌شود که مارلون وایانز با اشاره به او در توییتر خود نوشت: دختر ترامپ سخنرانی خیلی خوب ایراد کرد... فقط داشت درباره چه کسی صحبت می‌کرد؟!