با این که این روزها لغو کنسرت‌های موسیقی در برخی شهرستان‌ها باب شده و صدای برخی از اهالی موسیقی را درآورده، اما خوشبختانه در تهران برگزاری کنسرت‌ها روال عادی خود را طی می‌کنند و خوانندگان و گروه‌های مختلف بدون مشکل اجراهایشان را به روی صحنه می‌برند.

در یکی از این اجراها شب گذشته چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خود را در میان استقبال هوادارانش برگزار کرد.

جهانبخش چندی پیش هشتمین آلبوم خود را با نام «حالم خوبه» منتشر کرد و در اجرای شب گذشته قطعه‌های این آلبوم را به صورت زنده برای هوادارانش خواند.

کنسرت بابک جهانبخش با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد و در چند قطعه‌ی آغازینِ برنامه صدای سالن کیفیت خوبی نداشت؛ تا جایی که خودِ جهانبخش صدایش درآمد و گفت: هر چی به اتاق فرمان اشاره می‌کنم که صدا را درست کنند فایده‌ای ندارد.

البته بعد از این تذکرِ جهانبخش، ایرادهای فنی برطرف و صدای سالن بهتر شد.

جهانبخش در کنسرتِ دیشبش تقریبا تمام قطعه‌های آلبوم جدیدش را خواند.

حالم خوبه، چه خوب، پاییز، خودش می‌دونه دل دیونه، می ترسم از این حالت چشمات، بگم دوستت دارم، تو چشمای منی، ساده بود برات، مثل همه، نمی‌خواستم مثل اشکاش یه روز از چشاش بیافتم، چی شد اون همه احساس و شاید، مدار بی‌قراری، اکسیژن، اینا یعنی عشق، من و بارون، چی شده، دوست دارم، برف و منو نگاه کن، قطعه‌هایی بود که جهانبخش در اجرایش خواند.

در این میان بیشترین تقاضا از سوی هواداران، برای خواندن قطعه «شاید» بود، قطعه‌ای که جهانبخش پیش از خواندنش گفت: راستش را بخواهید انتظار نداشتم این آهنگ اینقدر گل کند و محبوب شود.

بابک جهانبخش از جمله خوانندگانی است که همواره کنسرت‌های خود را با کیفیتی مناسب برگزار می‌کند.

چی شده (1384)، بی اسم (1387)، احساس (1389)، زندگی من (1390)، من و بارون (1391)، اکسیژن (1392)ف مدار بی‌قراری (1393) و حالم خوبه (1395) آثاری هستند که تا کنون با صدای بابک جهانبخش منتشر شده‌اند.