امیر احمد انصاری کارگردان سینما و فیلم «هاری» که با این اثر در بخش جلوه‌گاه شرق سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، در خصوص علت انتخاب آن  گفت: طبق شنیده‌ها از سوی همکاران، «هاری» اثری متفاوت و جذاب است. از طرفی از دیدگاه من ژانری متفاوت و هیجان‌انگیز دارد و در نوع خود از دیگر آثار این بخش مجزاست، شاید این عوامل باعث شده به جشنواره جهانی فجر حصور پیدا کند.
 
وی افزود: حضور «هاری» در جشنواره جهانی اتفاق خوبی است؛ چون هم برای مخاطب داخلی و خارجی اکران می‌شود و هم در بازار جهانی قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: پیش‌بینی در خصوص موفقیت‌‌های آن کاری دشوار است اما امیدوارم اگر استحقاقی دارد به آن دست یابد. در کل سوژه و بازی‌ها قابل تامل است و من در خلال فیلمبرداری سعی کردم کارگردانی را در خدمت این دو مقوله قرار دهم تا بیشتر به چشم بیایند.
 
این کارگردان در مورد اهمیت تولید آثار سینمایی مشترک جهانی، اظهار داشت: اگر مشترک‌سازی به معنای واقعی انجام شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد اما اینکه به استفاده از بازیگر و یا لوکیشن خارجی بسنده کنیم معنای اصلی خود را از دست می‌دهد. پس برای نشان‌دادن فرهنگ و هنر و سینمای ایران به جهان، باید در همه بخش‌های فیلم از ایرانی بودن غافل نشویم.
 
انصاری در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص آخرین وضعیت «هاری» خاطرنشان کرد: پروانه نمایش این فیلم را دریافت کردیم و احتمالا نیمه اول سال اکران می‌شود. در این باره با یکی از دفاتر پخش نیز صحبت کردیم که در خبرهای بعدی اعلام خواهیم کرد.