امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده برنامه «روزآمد» در خصوص تغیییرات این برنامه بیان کرد: پخش برنامه «روزآمد» تا یک ماه آینده متوقف خواهد بود. این وقفه یک ماهه به دلیل اعمال تغییراتی است که در برنامه به وجود خواهد آمد.
 
وی ادامه داد: «روزآمد» در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی با تغییر در فرم و محتوا، در اواسط اردیبهشت به دنبال اقتصاد دانش بنیان و مردم محور، سفرنامه‌هایی را در اقصی نقاط ایران طراحی کرده است که با شروع پخش، شاهد آن خواهیم بود.
 
خرمشاهی افزود: این سفرنامه‌ها به منظور معرفی فعالیت‌های صنعتی معادن، توانایی پتانسیل کشاورزی، معرفی مخترعین و کارگران نمونه، همچنین کارآفرینان برتر است.
 
وی تصریح کرد: در سری جدید «روزآمد» علاوه بر کارآفرینان برتر، کارگران نمونه و مخترعین مطرح اقتصادی مهمان فرش قرمز برنامه خواهند بود. چرا که اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی برای آن اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی «روزآمد» خواهد بود.
 
تهیه‌کننده برنامه «به روز ترین شب مهتابی» بیان کرد: سری جدید «روز آمد» هر روز حوالی ساعت 19 به مدت 75 دقیقه از شبکه پنج (شبکه اقتصاد) پخش خواهد شد. در واقع زمان پخش این برنامه از صبح به عصر انتقال یافته است. اجرای «روزآمد» را آقایان محمد هیراد حاتمی‌فر و عبدالرضا امیراحمدی بر عهده دارند.
 
خرمشاهی از اضافه شدن یک بخش جدید به برنامه خبر داد و عنوان کرد: یکی از بخش‌های جدید برنامه مستندی 8 دقیقه‌ای با عنوان «با ما بدون هزینه به اروپا سفر کنید» است. این سفرنامه اقتصادی به 10 کشور اروپایی با نگاه رسانه‌ای به صنعت توریسم و اقتصاد اروپا سفر کرده است. این کشورها اتریش، آلمان، سوئیس، فرانسه، یونان، ایتالیا، بلژیک، مجارستان، انگلیس و هلند هستند.
 
وی بیان کرد: همانطور که می‌دانیم صنعت توریسم جایگاه ویژه‌ای در درآمدزایی و سرانه ملی کشورهای اروپایی دارد. در این بخش 8 دقیقه‌ای سعی داریم مخاطبان را بدون هزینه با تجربیات فراوان به سفرهای اروپایی ببریم. از طرفی  مردم را به ایرانگردی، گردشگری و بازدید از اقوام ایرانی، فضاهای تاریخی، طبیعی کشورمان که بسیار زیاد هستند ترغیب کنیم. 
 
امیرحسین خرمشاهی در پایان گفت: این سفرنامه سفر به شهر فرنگ، به همت «روزآمد» است. البته نکته مهم دراین مستند، رونق گردشگری در کشورمان است، تا از این طریق مانع خروج ارز از کشور شویم.