شبنم فرشادجو بازیگر سینما و تئاتر  پیرامون فعالیت‌هایش در سال 94 بیان کرد:‌ من در این سال سریال «در حاشیه» را داشتم که استقبال از آن خوب بود؛ اما به دلیل اینکه با اعتراض پزشکان روبرو شد، آن طور که باید پخش نشد.
 
وی ادامه داد: بعد از آن دو فیلم کار کردم. همین‌طور در حال حاضر هم در نمایش «چمدان» ایفای نقش می‌کنم و اجرای مجدد آن از 8 فروردین شروع می‌شود و از این بابت که عید امسال کار دارم خیلی خوشحال هستم.
 
وی افزود: در کل امسال از خودم راضی نبودم و فکر می‌کنم سال آینده کارهای بهتری را انجام بدهم.
 
فرشادجو در رابطه با اینکه در آینده قصد دارد کارگردانی کند، گفت: باید بگویم که من فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر دارم و قبل‌تر هم کارگردانی تئاتر انجام داده‌ام و اگر فرصت مناسبی پیش بیاید، باز هم کار می‌کنم. منتها ظرفیت سالن‌ها پر است، متاسفانه تعداد سالن‌های تئاتر محدود و به نسبت تقاضا برای اجرا زیاد است.
 
بازیگر سریال «در حاشیه» راجع به اینکه قاب سینما یا تئاتر را ترجیح می‌دهد، گفت: حدود 20 سال پیش که فعالیتم را در این عرصه آغاز کردم، خودم را مقید می‌دانستم که تئاتر کار کنم؛ چون دانش آموخته تئاتر بودم اما الان در هر مدیومی که پیشنهاد داشته باشم، کار می‌کنم.
 
فرشادجو در ادامه از حسش نسبت به فرا رسیدن عید گفت: من به عید حس نوستالژیک دارم. به خاطر اینکه دور هم جمع می‌شدیم، عیدی می‌گرفتیم، لباس نو می‌خریدیم ولی فکر می‌کنم الان به خاطر سنم و شرایطم دیگر برایم جذابیتی ندارد که هیجان‌زده بشوم. 
 
وی افزود: فقط اینکه اگر با کسی قهر هستم، سعی می‌کنم که آشتی کنم و کینه‌ها را دور بریزم، آدم‌ها را ببخشم تا با انرژی خوب وارد سال نو بشوم.
 
فرشادجو پیرو صحبت‌های پیشین خود اضافه کرد: اگر بنا باشد یک «سین» به سین‌های هفت‌سین اضافه کنم، سعادت و سلامتی را بر می‌گزینم. چرا که اگر سلامتی نداشته باشی، سر سفره هفت‌سین هم نمی‌توانی بنشینی.
 
فرشادجو در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های متفرقه‌اش گفت: من به همراه خانم‌ها پریناز ایزدیار، میترا حجار، شهره سلطانی برای حمایت از محیط زیست و محیط‌بانان کمپینی تشکیل داده‌ایم. 
 
ما اتفاقاتی چون سگ‌کشی، زندانی شدن محیط‌بانان، خشک شدن دریاچه چیتگر، نابودی جنگل‌ها را پیگیری می‌کنیم تا به سر و سامان برسد. بنابراین مسئولان هم باید به این قسم معضلات توجه کنند و همین‌طور به دغدغه‌های هنرمندان و در نهایت به پشتیبانی از ما برخیزند.