آهو خردمند بازیگری که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در سینما و تلویزیون آن را ادامه داد در فیلم سینمایی «مهمان داریم» با پرویز پرستویی همبازی بود. پربیراه نیست اگر بگوییم خردمندو پرستویی نقش هایشان به گونه ای طراحی شده بود که هم طراز یکدیگر بودند و شاید تنها فیلمی باشد که زن و مرد داستان در کنار هم در پیشبرد داستان تاثیرگذار هستند. خردمند درباره نحوه بازی  و تکنیک پرویز پرستویی گفت: پرویز پرستویی  از مکتب تئاتر به سینما آمده است و بازیگری حسی است. من هم بازیگر حسی هستم در فیلم «مهمان داریم» هر دو راحت کار کردیم. در کارهای حسی یک جاهایی هست که بازیگر ممکن است به دلیل حسی بودن، کار از دستش در برود و از محدوده کاراکتر خارج شود در مهمان داریم گاهی او به من اشاراتی در این حوزه می کرد و گاهی هم من به او اشاره ای داشتم. در طول کار ما یکدیگر را تکمیل می کردیم و هر دو کامل کننده یکدیگر بودیم.

باید به نقش مقابل کمک کرد

وی ادامه داد: من به این مهم معتقدم که در کار باید به نقش مقابل کمک کرد هر قدر بازیگر مقابل قوی تر باشد بازی بهتر و زیباتر ارایه می شود. در کارها دیده ام که متاسفانه برخی از بازیگران کار نقش مقابل را خراب می کنند که به عقیده من بسیار اشتباه است زیرا به خودشان لطمه می زنند بازیگر مقابل هر قدر خوب باشد برای بازیگر بهتر است.

خردمند درباره حضورش در «مهمان داریم» گفت: اولین تجربه همکاری با محمد مهدی عسگرپور در «مهمان داریم» بود. از کار بسیار راضی هستم و از کار با آقای عسگرپور خشنودم او به دور از هرگونه تکبر و ادا ، بسیار آرام و خونسرد با انرژی، کارگردانی کردند . با تمام سکون و سکوتی که داشتند پرانرژی کار را پیش بردند و من خوشحالم که در این پروژه فعالیت کردم.