به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فقط کمتر از یک چهارم آمریکایی ها از بایکوت اسکار به خاطر تبعیض های نژادی و جنسیتی حمایت می کنند. طبق نظر سنجی رویترز 23 درصد پاسخ دهندگان به نظر سنجی این خبرگزاری مشهور اعلام کرده اند که از بایکوت اسکار حمایت می کنند. اسپایک لی، ویل اسمیت، جدا پینکت اسمیت، تایرس گیبسون و مایکل مور از جمله افراد سرشناسی هستند که اعلام کرده اند به مراسم اسکار امسال نمی روند و در خانه به اعتراض دست می زنند.

نظرسنجی رویترز همین طور نشان می‌دهد که 44 درصد آمریکایی‌ها مخالف بایکوت هستند و 43 درصد دیگر هم بر این باورند که استودیو ها با اقلیت های جنسیتی و نژادی مشکلاتی دارند. 23 درصد از پاسخ دهندگان هم گفته اند که خروجی هالیوود نشان دهنده و نماینده همه بخش ها و قشر های درونش نیست.

رویترز و Ipsos این نظرسنجی را ما بین 2423 نفر به صورت اینترنتی و در سه هفته بعد از اعلام اصلاحات توسط آکادمی برگزار کردند. جالب اینجاست که آکادمی برای آرام کردن اقلیت‌های نژادی یک مجری سیاه پوست را برای مراسم انتخاب کرده است و قرار است در طول مراسم هم چهره های زیاد سیاه پوستی مثل مورگان فریمن، کری واشینگتن و جان لجند به همراه آسیایی آمریکایی هایی مثل پریانکا چوپرا و لی بیونگ هان روی صحنه بیایند و به برندگان جوایز را اهدا کنند.

جالب است بدانید که برای دومین سال پیاپی هیچ بازیگر رنگین پوستی نتوانسته در میان نامزدهای بخش بازیگری اسکار قرار گیرد. همین طور آمار نشان می دهد در 10 سال گذشته زنان به جز بخش های بازیگری فقط در 19 درصد نامزدی‌های اسکار نقش داشته اند.