به گزارش پارس به نقل از مشرق،پس از حضور«دیا میرزا» و «گلشن گروور» بدمن معروف سینمای هند در پروژه سینمایی «سلام بمئبی»، «پونام دیلون» و«دالیپ تاهیل»که از بازیگران سرشناس سینمای بالیوود به حساب می آیند نیز به اولین اثر مشترک سینمایی هند و ایران پیوستند تا حضور ستارگان سینمای هند در چهارمین اثر سینمایی «قربان محمدپور» متفاوت ترین ساخته او را رقم بزند.

«پونام دیلون» و«دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر«دیا میرزا»درفیلم«سلام بمبئی» را ایفا می کنند،دو نقش تاثیرگذار در جریان قصه که به دلیل اهمیت همین موضوع، تصمیم گرفته شد تا برای این دونقش از چهره های سرشناس سینمای هند بهره گرفته شود؛این دو چهره ی هندی ، در کارنامه کاریشان، نقش های ماندگاری را بازی کرده اند که بابت ایفای آنها،جوایز متعدد بین المللی را نیز به دست آورده اند؛ ضمن آنکه «تاهیل» علاوه بر حضور موفق در سینمای بالیوود،تجربه بازی در هالیوود را نیز دارد.

تا کنون 30 درصد از فیلمبرداری  پروژه سینمایی سلام بمبئی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی سپری شده که محمدرضا گلزار،دیامیرزا و گلشن گروور نیز جلوی دوربین حسن پویا نقش آفرینی کرده اند.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند .