به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،عباس صالحی تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «ماماهوت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخته جدید خود گفت: این مجموعه در واقع یک روایت از خانواده عروسکی است به نام «ماماهوت» که با همت و تولیدگروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما، با پرداختن به موضوع سبک زندگی برای بهار سال آینده تهیه و تولید می‌شود.

 
وی ادامه داد: «ماماهوت» یک مجله عروسکی است که با محوریت یک خانواده، پدر، مادر و دو فرزند دیگر با فضایی طنز جامعه‌ای کوچک را تصویر در می‌آورد.
 
صالحی در خصوص جزئیات ساخت سریال «ماماهوت» بیان کرد: تا به امروز بخش عمده‌ای از این مجموعه عروسکی تصویربرداری شده است و به صورت همزمان  تدوین و صداگذاری بر روی تصاویر انجام می‌شود.
 
وی تاکید کرد: «ماماهوت» یک مجموعه 52 قسمتی است که از 40 روز قبل کلید خورده و در حال تصویربرداری است.
 
صالحی با بیان آنکه «ماماهوت» تمام سنین را شامل می‌شود، اظهار داشت: این کار صرفا یک کار کودک نیست، بلکه فیلمنامه براساس رفتار بزرگسالان نوشته شده است و تمام مخاطبان 8 تا 80 سال را شامل می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه عروسکی برای هر قسمت فیلمنامه، میزانسن و یک روایت خطی دارد که به قدرت و ساختار صحیح آن کمک بزرگی می کند.
 
تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «ماماهوت» در پایان با اشاره به کارگردانی رزیتا غفاری تصریح کرد: «ماماهوت» با مدیرت تصویربرداری رضا شیخی، آهنگسازی بابک میرزاخانی، تدوین سعید یاسی‌پور، طراحی صحنه رسول محمدی، مدیر دوبلاژ اشکان صادقی، ساخت عروسک‌ها رزیتا غفاری و فاطمه حسین زاده و تهیه‌کنندگی، طراح هنری و عروسکی خودم و دیگر دوستان همراه ما به زودی در بهار 95 به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.