به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا آزادی کارگردان و تهیه  کننده سینما درخصوص آخرین وضعیت فیلم «جزیره مهربانی» گفت: تدوین این فیلم توسط مینا تقوی به پایان رسید و هم اکنون جلوه‌های ویژه را انجام می‌دهیم سعی ما این است که آن را اوایل فروردین برای حضور در جشنواره های جهانی آماده کنیم البته «جزیره مهربانی» در جشنواره اصفهان نیز حضور خواهد داشت.


وی افزود: «جزیره مهربانی» فیلمی اسطوره ای فانتزی است که به زمان حال ربط پیدا می‌کند و به نحوی به خاطره استفاده  از فضای جدید و تکنیک روز جهانی و نوع خاصی از موزیک که در تمام فیلم وجود دارد و آن را رهبری می‌کند در سینمای کودک سنت شکنی کردیم.

وی همچنین در خصوص زمان اکران فیلم سینمایی «قبیله من» عنوان کرد: قرار است از سوم اردبیهشت ماه سال آینده در گروه هنر و تجربه اکران شود. 

این کارگردان در مورد آخرین وضعیت فیلم «حریر» بیان کرد: پروانه نمایش «حریر» صادر شده است و قصد داریم در اسفند ماه نمایش خصوصی برای آن بگذاریم.

آزادی درباره حضور نیافتن فیلم «حریر» در  جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: این فیلم به بحث پزشکی می پردازد و در این زمینه انتقادهایی را وارد کرده است که فکر می‌کنم این انتقاد به مزاج برخی افراد دولتی جور در نیاید و از حضورش در جشنواره فجر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: البته حضور پیدا نکردن در جشنواره فیلم فجر و کنار گذاشتن فیلمم توسط مسئولان امر برای  من تازگی ندارد و در دوره‌های بعد بابت این موضوع با گفتن ببخشید و حیف شد که فیلمت حضور پیدا نکرد سر و ته قضیه را به هم می‌آورند.

آزادی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص زمان اکران «حریر» با وجود داشتن پروانه نمایش خاطر نشان کرد: تمایل دارم هر چه زودتر برای فیلم «حریر» اکران خصوصی برگزار کنم و بعد از جشنواره فیلم فجر به اکران عمومی درآید. امیدوارم برای این فیلم اجتماعی که برای همه طیف‌های جامعه حرف برای گفتن دارد اتفاقات خوبی رخ دهد.