به گزارش پارس به نقل از ایسنا، «کاپادیا» که امسال با مستند «امی» در جوایز اسکار یکی از چهار نامزد بخش بهترین اثر مستند است، در حالی خبر از ساخت فیلم زندگی نامه «مارادونا» داده که قرار است این فیلم در جشنواره برلین به خریداران بین‌المللی معرفی شود.

در فیلم «مارادونا» تمامی عوامل مستند «امی» و مستند قبل آن «سنا» حضور خواهند داشت و «کاپادیا»، «جیمز گی‌ریس» و «کریس کینگ» سازندگان اصلی و «پل مارتین» تهیه‌کننده مستند «رونالدو»، تهیه‌کنندگی این فیلم زندگی نامه را نیز برعهده خواهد داشت.

به گزارش ورایتی، «آصیف کاپادیا» برای ساخت این فیلم به صدها ساعت ویدئوی دیده نشده از آرشیو شخصی مارادونا دسترسی خواهد داشت.

این کارگردان این انگلیسی درباره ساخت فیلم زندگی اسطوره آرژانتینی تاریخ فوتبال می‌گوید: "از زمان‌های بسیار دور طرفدار مارادونا بودم و تحت تاثیر شخصیت، نبوغ‌، صداقت‌، شور و عشق،‌ شوخ طبعی و آسیب پذیری او قرار گرفتم. او یک رهبر بود و تیم‌هایش را به جایگاه‌های پست و بلند زیادی در طول دوران حرفه‌ای خود رساند. او همواره یک مرد کوچک مخالف سیستم، ثروتمندان و قدرتمندان بود و دوست داشت کاری انجام دهد و از تمام هوش و زیرکی خود برای برنده شدن استفاده می‌کرد".

«کاپادیا» در ادامه افزود: من پیش از ساخت مستند «سنا» در فکر ساختن فیلمی درباره «مارادونا» بودم، بنابراین از این فرصت به وجود آمده بسیار هیجان زده‌ام. «دیه‌گو» بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است که البته خطاها و ضعف‌هایی هم داشته است. زندگی او افراط گرایانه بوده، اما او حالا زنده است تا داستان زندگی خود را روایت کند.