به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، نزدیک به 100 نفر از چهره‌های سرشناس با امضای نامه‌ای از اقدام اوباما بر علیه خشونت‌های مرتبط با سلاح گرم حمایت کردند.

 الیزابت بنکس، بردلی کوپر، ویل فرل، جان هام، مایکل کیتون، رشیدا جونز و پل راد تنها هفت تن از چهره‌های سرشناسی هستند که در حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا نامه‌ای را امضا و منتشر کردند.

این اقدام از سوی کمپین بردی برای متوقف کردن خشونت‌های مرتبط با سلاح گرم پشتیبانی می‌شود، و سازمان‌دهندگان آن از حامیان کمپین درخواست می‌کنند که ضمن پشتیبانی از هشتگ «enough» در شبکه‌های اجتماعی، از ستاره‌های حاضر در مراسم جوایز گلدن‌گلوب بخواهند تا نظر خود را درباره این خشونت‌ها اعلام کنند.

نامه‌ی مذکور با سپاس از اقدامات شجاعانه‌ی اوباما بر علیه خشونت‌های مرتبط با سلاح گرم آغاز می‌شود، در ادامه با اشاره به حوادث تیراندازی مرگبار اخیر در آمریکا، آماری از این خشونت‌ها ارائه می‌کند. در قسمتی از این نامه آمده است : «ما به اندازه‌ی کافی شاهد تراژدی‌های غیرقابل تصور و بی‌عملی در برابر آن‌ها بوده‌ایم. این سطح از شرارت هر انسان با وجدانی را می‌آزارد.»

از دیگر چهره‌های مشهوری که امضایشان پای این نامه دیده می‌شود، می‌توان به مارک روفالو، کریستین ویگ، سوفیا بوش، نیک کنون، لیام نیسن، توبی مگوایر، سارا جسیکا پارکر، جولین مور، تام مک‌کارتی و اولیوا وایلد اشاره کرد.