به گزارش پارس به نقل از مهر، ایریس رادیش نویسنده و منتقد ادبی سرشناس آلمانی برای شرکت در مراسم رونمایی از تازه‌ترین کتابش با عنوان «کامو، آرمان سادگی»  که به تارگی از سوی نشر ثالث در ایران منتشر شده است به ایران سفر می‌کند.

همزمان با این سفر نیز نشر ثالث با همکاری بخش فرهنگی سفارت آلمان در ایران از کتاب «کامو، آرمان سادگی» رونمایی خواهد کرد.

کتاب کامو (آرمان سادگی) نوشته ایریس رادیش و با ترجمه مهشید میرمعزی که به تازگی با رعایت قانون کپی رایت از سوی نشر ثالث به چاپ رسیده است در ۱۰ فصل زندگی و آثار کامو را مرور و بررسی می کند.

این کتاب در قالب یک متن پژوهشی متنی اتوبیوگرافیک از زندگی آلبرکامو نویسنده و روشنفکر سرشناس فرانسوی را از ابتدای زندگی تا مرگ به تصویر می‌کشد و به ریشه‌های شکل گیری اندیشه‌ها و داستان‌های وی رجوع می‌کند.

ایریس رادیش نویسنده این کتاب که به دعوت نشر ثالث به ایران سفر کرده است همراه با مترجم کتاب عصر روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه و از ساعت ۵ بعدالظهر در فروشگاه نشر ثالث از این کتاب رونمایی خواهند کرد.

رادیش از منتقدان بسیار سرشناس حال حاضر آلمان است. او سال ها پر بیننده ترین برنامه ادبی تلویزیون آلمان را سردبیری کرده است.

کتاب کامو(آرمان سادگی) که به تازگی با رعایت قانون کپی رایت به چاپ رسیده است در ۱۰ فصل زندگی و آثار کامو را مرور و بررسی می کند.

این کتاب که با مقدمه نویسنده برای چاپ در ایران آغاز می شود ۳۵۸ صفحه دارد و با جلد نفیس و به قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

همزمان با این مراسم رادیس صح روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه نیز در مراسمی در کتابفروشی آینده  و با حضور علی دهباشی  با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد و به سوالات آنها درباره کتاب خود پاسخ می‌دهد.