به گزارش پارس به نقل از مهر، برنارد کورن ول این بار در رمان «سربازان طوفان» داستانی دیگر از ماجراجویی‌های جنگ جویان ساکسون برای مخاطبش معرفی می‌کند. ماجرایی سراسر تعلیق و پر از حادثه که هر لحظه مخاطب را برای خوانش رمان و جدا نشدن از آن مصمم تر می‌کند.

کورن ول در این رمان که حماسه‌ای از سربازان جنگجوی انگلیس را به تصویر می‌کشد ماجرای جاه طلبی پادشاهی که برای وسعت دادن به اراضی سرزمین‌اش با پادشاهی‌های دیگر وارد جنگ می‌شود.

این کتاب که به گفته بسیاری از کارشناسان کتاب می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های حماسی در سال ۲۰۱۶ تبدیل شود روایتی از زندگی و سلطنت پادشاهی در شرق آنجلیا با نام آلفرد ادوارد است. او برای مبارزه با جنگ جویان ایرلندی و به خاطر جاه طلبی‌های شخصی مردم سرزمینش را به مبارزه فرا می‌خواند تا علاوه بر افزایش قلمرو فرمانروایی با دختر مورد علاقه اش نیز ازدواج کند.

1

این داستان سراسر حماسه است و البته روایتی خشونت بار از جنگ‌های تن به تن سرداران و شوالیه‌های قدرتمند را به تصویر می‌کشد. به گفته جورج آر مارتین رمان سربازان طوفان یکی از دقیق‌ترین روایت‌ها از جنگ‌ها و صحنه‌های نبرد تنگاتنگ جنگجویان را در دل خود دارد.

به نظر می رسد نویسنده کتاب در توصیف‌هایش بسیار دقیق عمل کرده و مخاطب را به خوبی راضی نگه داشته است.

برنارلد کورن ول نویسنده انگلیسی این رمان از جمله افرادی است که علاقه زیادی به موضوعات تاریخی دارد او آثار متعددی را در این زمینه به رشته تحریر در آورده آثاری که اگر چه در دل خود از برخی از واقعیت‌های تاریخی بی بهره نبوده‌اند اما غالبا با تخیل و خیال آمیخته‌اند.

علاوه بر کتاب سربازان طولان، رمان های آخرین امپراطوری، آوای سوگند، پادشاه سرزمین شمالی، مرگ امپراطور و سرزمین سوخته از جمله آثار این نویسنده انگلیسی است.

رمان سربازان طوفان به قلم برنارد کورن ول به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمده و نهمین داستان از مجموعه داستان های ساکسون است.

این مجموعه در ۳۲۰ صفحه با همکاری نشر هارپر در نوزدهم ژانویه ۲۰۱۶ منتشر و روانه بازار کتاب می شود.