به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کیت وینسلت هنرپیشه مشهور فیلم‌های «تایتانیک» و «کتابخوان» که مادر سه فرزند است، به تازگی از علت کناره‌گیری موقتی‌اش از صحنه تئاتر گفت.

این بازیگر در این‌باره گفت: تا وقتی بچه‌هایم بزرگتر شوند، نمی‌خواهم در تئاتر بازی کنم تا بتوانم هر شب آن‌ها را به تخت خوابشان ببرم.

وینسلت که کودکی دو ساله دارد، گفت که خیلی دوست دارد وقتی او بزرگتر شد دوباره به دنیای تئاتر برگردد و مثل بازیگران سرشناس چون «کایرا نایتلی»، «بندیکت کامبریاچ» و «بردلی کوپر» که تمرکزشان را از سینما به صحنه تغییر داده‌اند، فعالیت هنری خود را از سر بگیرد.

او همچنین با اشاره به فیلم جدیدش «خیاط زنانه» اظهار داشت: در سینما می‌توانم وقتم را بین کار و خانه تنظیم کنم چون آخر هفته تعطیلم و در طول هفته می‌توانم زمان را در منزل بگذرانم. اما تئاتر برعکس است، باید شش شب در هفته را روی صحنه باشم در حالی که همسرم و سه کودک 2، 12 و 15 ساله‌ام در خانه هستند. «نیک‌ راک‌اندرول» یک همسر همیشه حاضر است و کار کردن من را خیلی آسان‌تر کرده. من احساس گناه ندارم، چون مطمئنم اگر من سر میز صبحانه، ناهار و شام نباشم، او آنجا حضور دارد.

کیت وینسلت بازیگر هالیوودی تاکنون شش‌بار نامزد جایزه اسکار شده و یک‌بار هم در سال 2008 برای فیلم «کتابخوان» این جایزه را به دست آورده است. او اخیرا در فیلم‌هایی چون «مترد»، «سه‌برابر 9» و «استیو جابز» نیز ایفای نقش کرده است.