به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

 
 
بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
 

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از پدر و مادرش در اینستاگرام مطلبی را به همراه آن منتشر کرده و از روابط زوجین و مشکلات آن ها گفته است.
 
وی نوشت: مادر..پدر..آقای غفوری مدیربرنامم.که خانمش از دوستان صمیمی منه وپسرکوچولوش آرشم مثل پسر خودم..ندادوست نازنینم..برای مادرم وپدرم آرزوی سلامتی کامل دارم..کمی مریض احوالن متاسفانه ونکته دیگه همسر من علاقه ای به انتشار عکس و کلا فضای مجازی ندارن..دوس ندارن در معرض قضاوت میلیونها آدم در سایتها وروزنامه ها و فضاهای مجازی قرار بگیرن..این فکر کنم دهمین باره که اعلام کردم عزیزان..من هشت ساله ازدواج کردم وزندگی آرومیم دارم..ومثل همه فراز ونشیبم داشتیم..اما از زندگیم راضیم..امیدوارم همه جوانها چه درزندگی مشترک..وچه کسانی که خدای نکرده کارشون به جدایی میکشه رابطشون باهم دوستانه باقی بمونه و خوبی هم رو به احترام روزایی که کنار هم داشتن بخوان..ینی امیدوارم هرجای این زندگی که هستید حالتون حال مبسوطی باشه..چه درزندگی زناشویی..چه درمجردی..چه بعد از جدایی...یاعلی
 

امیر حسین رستمی با انتشار تصویری از پشت صحنه ی سریال شهرزاد در اینستاگرامش عکس خاطره انگیزی را به همراه هومن برق نورد و حسن فتحی منتشر کرده است.
 
 
وی نوشت: دو رفیق نازنین،هومن عزیزم و کارگردان بینظیر و دوست داشتنى حسن خان فتحى.سریال شهرزاد.
 

سوشا مکانی هم به مناسبت تولد یک سالگی خود اینستاگرامش را با یک عکس زیر خاکی بروز کرده است.
 
 
 وی نوشت: اینم یک عکس زیرخاکی به مناسبت تولد یک سالگی در گوام .

 حمید بعیدی نژاد در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از روند مثبت مذاکرات برجام نوشته است.
 
 
وی نوشت: بعد از عبور از "مرحله ی تصویب"، مذاکرات برای آماده سازی اجرای تفاهم هسته ای در تمامی سطوح با جدیت ادامه دارد، مذاکراتی کماکان سخت و فشرده که باید با صبر و دقت انجام گیرند. آقای دکتر ظریف با همتای آمریکایی خود، معاونین سیاسی در قالب کمیسیون مشترک و تیمهای کارشناسی چندین دور مذاکره داشته اند. در کنار مذاکرات با اعضای پنج بعلاوه یک، مذاکرات با آژانس از یکطرف و مذاکرات جداگانه با کشورهای روسیه و چین هم ادامه دارند. مهمترین دستور کار تیم مذاکره کننده هسته ای فراهم ساختن تمامی مقدمات لازم برای اجرای بموقع برجام در پرتو تامین نقطه نظرات نهادهای عالی کشور بویژه اجرای نقطه نظرات مقام معظم رهبری میباشد. خوشبختانه میتوان گفت تا این لحظه روند هماهنگی با اعضای پنج بعلاوه یک و آژانس از یکطرف و مذاکرات با کشورهای روسیه و چین بنحو خوبی در جریان هستند و این امیدواری وجود دارد که با ادامه ی همین روند رو بجلو و مثبت بتوانیم به امید خدا تا قبل از پایان سال میلادی در همه ی زمینه های مذاکرات با موفقیت روبرو شویم و شاهد آغاز اجرای عملی تفاهم هسته ای باشیم. اهمیت و پیچیدگی این دور از مذاکرات بر هیچکس پوشیده نیست و کماکان به توجه و دعای مردم عزیزمان در عبور از این مرحله سخت احتیاج داریم.
 

حسام نواب صفوی در پست اینستاگرامی خود از وکالت و حقوق گفته و برای تازه کاران به این حرفه پیشنهاداتی داشته است.
 
 
وی نوشت: در بسیاری از پرونده ها شاکی و متهم .خواهان و خوانده طوری صحبت میکنندکه فکر میکنی حق با یکی از آنان است اما خواندن صفحات پرونده گاه فقط یک سطر میتواند سرنوشت کل دعوی را تغییر دهد به دوستانی که تازه در این کار وارد شده اند توصیه میکنم پرونده را با دقت بخوانند رای معمولا در یکی از صفحات پرونده است.
 

علی انصاریان با انتشار پستی اینستاگرامی دلنوشته ای را در وصف خدا منتشر کرده و گفته خدا تو بی نظیری....
 
 
وی نوشت: سلام وقتتون بخیر. 
 
در ساحل ماسه ای با خدا قدم میزدم
به پشت سرم نگاه کردم
جاهایی که از خوشی ها حرف زده بودیم دو ردپا بود 
و
جاهایی که از سختی ها حرف زده بودیم جای یک ردپا بود
به خدا گفتم در سختی ها کنارم نبودی؟
گفت آن ردپایی که میبینی من هستم؛
تو را در سختی ها به دوش می کشیدم!!
خدایاااااااا بی نظیری..
 
یا على

سیاوش خیرابی اینستاگرام خود را با یک عکس هنری بروز کرده است.
 
 
وی نوشت: یه عکس جالب که امروز به دستم رسید. من در حال عکاسى از منظره و امیر در حال عکاسى از من و نمیدونم کى در حال عکاسى از ما .
 

فرشاد احمد زاده هم درصفحه اینستاگرام خود به گلزن های امروز بازی ایران و گوام تبریک گفته.
 
 
وی نوشت: تبریک واسه هر ٣تاتون داداشیا.
 

نادر سلیمانی عکسی از خنده ی ته دلی خودش را در اینستاگرام منتشر کرده و از کاربرا خواسته عکسهای خودشان را برای یکدیگر تگ کنند.
 
 
وی نوشت: سلام عزیزان یه موج مثبت میخوایم با کمک هم راه بندازیم اینجوریه که هر کدوممون یک عکس که توش از ته دل خندیدیم رو به اشتراک میگذاریم و دوستانى که دوس داریم از ته دل بخندن رو تگ میکنیم، اینجورى هم عکساى پر انرژى زیادى خواهیم دید هم براى هم ارزوى خنده از ته دل میکنیم . منم رو خنده هاى زیباتون تگ کنید این عکس خنده از ته دل من( در کنار مردم خوب ابادان)
 
منتظر عکسا هستمممم... لبخنداتون مستددام زیر عکسا این هشتگ رو بذارین لطفا.