به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، عباس یاری روزنامه‌نگار و منتقد فیلم آخرین پست اینستاگرامی خود را به مطلبی درباره شهاب حسینی و خصوصیات ویژه این بازیگر سینما اختصاص داده است.

دبیر تحریریه مجله فیلم در این مطلب که تیتر «اگر پای شهاب حسینی وسط باشد» را برای آن برگزیده است، نوشت : « چه‌قدر حالتان خوب می‌شود وقتی دعوتی از بازیگر خوش‌نام و دوست‌داشتنی، شهاب حسینی دریافت می‌کنید به انگیزهٔ یاری رسانی به هنرمندان معلول و ازکار افتاده. مضمون دعوت‌نامه، برگزاری نمایشگاهی است با آثار هنری دست ساز با عنوان «حضورِ هنر در زندگی». نمایشگاه، چهارشنبه پانزدهم مهر در گالری آریانا افتتاح شد، در تمام یکی دوساعتی که مشغول دیدار از کارهای ارائه شده بودم، شهاب مشغول خوش‌آمد گویی به مهمانان و پاسخ‌گویی به سئوال‌های بازدیدکنندگان بود. او چندساعت قبل‌از من خودش را به آنجا رسانده بود و با لبخندی روی لب، ساعت‌ها روی پا ایستاده بود.»

یاری در ادامه اشاره‌ای هم به رد یک پیشنهاد میلیاردی از سوی شهاب حسینی می‌کند : « متاسفانه این دغدغه‌ها امروز در بازیگران جوان ما کمتر به چشم می‌خورد. کدام بازیگری را می‌شناسید که پیشنهاد میلیاردی یک مرکز تجاری را برای اسپانسرِ تبلیغاتی شدن رد کند و پیشنهاد کند این بودجه برای تولید فیلم و برگزاری نمایشگاه و سایر حمایت‌های فرهنگی دیگر اختصاص پیدا کند؟ این، کاری بود که شهاب به مدیران شهر‌فرش پیشنهاد کرد. آن‌ها شهاب را برای تبلیغاتشان انتخاب کرده بودند، اما او کل سینمای ایران را در این حادثه سهیم کرد چون احساس می‌کرد فرش ایرانی برای روی پا ایستادن، به تبلیغات جدی تری نیاز دارد. جامعهٔ هنری ما به چهره‌های درخشانی مثل شهاب حسینی نیاز دارد.»