به گزارش پارس به نقل از ایسنا اسماعیل احمدی گفت: اقدامات مختلفی برای شناساندن جهاد عظیم جوانان و نوجوانان و متخصصین بسیجی در خدمت رسانی به محرومین توسط این ستاد انجام گرفته است.

وی یکی از اقدامات را طرح « راهیان جهادی » دانست و ادامه داد: راهیان جهادی که چندین سال از طرح آن می‌گذرد طی تابستان امسال با قوت بیشتری پیگیری گردید تا شاهد حضور چهره‌های مشهور فرهنگی- هنری و ورزشی در اردوهای جهادی باشیم.هدف از حضور هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان در این اردوها، معرفی گسترده ی خدمت رسانی جهادگران و نیز محرومیت ها در سطح جامعه به آحاد و اقشار مختلف است.

معاون روابط عمومی بسیج با دعوت از چهره‌های محبوب مردمی برای شرکت در اردوهای جهادی تاکید کرد: امروز پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب نیازمند تسریع در خدمت‌رسانی به مناطق و روستاهای دور افتاده و محروم هستیم و برای این امر ابزار رسانه و هنر بسیار راهگشاست.

این فعال جهادی با اشاره به آثار مشاهده ی محرومیت در روستاها بیان کرد: هنگامی که یک هنرمند یا ورزشکار و یا مسئول فرهنگی و حتی سیاسی، محرومیت را از نزدیک مشاهده و لمس می‌کند آنگاه بایستی با زبان گویا و دایر نفوذی که در دستگاه ها یا افکار عمومی دارد در جهت رفع و دفع محرومیت اقدام کند.

در همین راستا از سال 1381 کاروان اصحاب رسانه به منظور حضور خبرنگاران- گزارشگران- عکاسان- تصویربرداران و مستندسازان تمامی رسانه‌ها به اردوهای جهادی برگزار شده که صدها نفر از اهالی رسانه از تهران و سایر استان‌ها با حضور در مناطق محروم، اقدامات رسانه‌ای متعددی را انجام داده‌اند.