به گزارش پارس به نقل از فارس ، روز گذشته سهراب پورناظری در نشست خبری رونمایی آلبوم جدیدش گفت: « قبل از انتشار  آلبوم،‌ یکی از دوستانم زنگ زد و گفت فلانی آیا می‌دانی همین کاری که برای آلبوم «شبگرد کولی» آماده کرده‌ای، در بخشی از موسیقی یک تله فیلم تلویزیونی در حال پخش است؟ من این موضوع را باور نکردم تا وقتی که این اثر در تلویزیون پخش شد و من نمی‌دانم به چه نحوی آن موسیقی را که برای آلبوم در نظر گرفته بودیم، در این تله فیلم پخش شد و جالب‌تر اینکه آهنگساز این تله فیلم نیز آقای پیروز ارجمند بود. باور کنید من تا چند ساعت بعد از پخش این اثر شوکه بودم که این ملودی‌ها چگونه می‌تواند از استودیو خارج شود و از همین جا بود که شکاف بین ما و ایشان آغاز شد. تا روزی که دیدم ایشان گزینه آقای مرادخانی برای مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد و در این هنگام بود که موضوع را با وی در میان گذاشتم.همین مسئله شکاف بین من و ارجمند را آغاز کرد.»

پبروز ارجمند مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در واکنش به این گفته‌های پورناظری گفت: ترجیح می‌دهم سکوت کنم و این موضوع را از طریق قانونی دنبال کنم. در همین راستا و طی مشورت‌هایی که با وکیلم داشته‌ام، تصمیم گرفتیم در روزهای آینده این موضوع را از مراجع قضایی ذی‌صلاح پیگیری کنیم.

وی افزود: در حال حاضر هم در جهت روشن شدن ذهن افکار عمومی، مشغول نوشتن جوابیه‌ای به این گفته‌ها هستم که به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.