به گزارش پارس به نقل از نسيم، مراسم تشییع پیکرهای 270 شهید تازه تفحص شده با حضور جمع بسیاری از مردم شهید پرور تهران در میدان بهارستان و خیابان‌های اطراف آغاز شده است.
16:33- جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مهرداد بذرپاش، نادر قاضی پور، مجتبی رحماندوست و حجت الاسلام سیدمحمود نبویان به تشییع کنندگان 270 شهید پیوستند.
16:52- گروه سرود رهپویان قم هم اکنون در میدان بهارستان در حال اجرای دو سرود حماسی برای تشییع کنندگان هستند و  سرود "برخیزید ای شهیدان راه خدایی" را  با همخوانی مردم اجرا کردند.
16:56- به علت ترافیک شدید خیابان های منتهی به میدان بهارستان، پیکر شهدا هنوز به میدان بهارستان نرسیده است و  مسیر حرکت کاروان شهدا تقریبا مسدود شده و تلاش برای آماده کردن مسیر برای ورود کاروان شهدا در جریان است.

17:00- خبرنگاران «نسیم»، گزارش می دهند: حجم جمعیت غیر قابل توصیف است با گذشت یک ساعت از آغاز مراسم پیکر شهدا هنوز در  اطراف میدان بهارستان است.    
17:11- مردم مشغول خواندن قرآن تا قبل از  رسیدن پیکر شهدا به میدان بهارستان هستند.
17:25- کاروان شهدا مقابل روبروی درب شمالی مجلس است و حرکتششان متوقف شده است.
17:27- در این مراسم وزرای کشور، اطلاعات، ورزش، بهداشت، تعدادی از نمایندگان مجلس و محمود احمدی نژاد نیز حضور دارند.  

17:41 چهره هایی چون خسروی وفا، حسین شریعتمداری، سیدمحمد حسینی، حبیب کاشانی، سعادتمند، بهداد سلیمی، آرش میراسماعیلی، عباس جدیدی و حسین توکلی به جمعیت تشییع کننده پیوستند.
17:47: محسن رضایی در بخش از سخنان خود گفت: امیدوارم این بیش از 200 خبرنگار خارجی که در مراسم حضور یافته اند، صدای واقعی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند و بدانند که ملت ایران هیچ گاه عقب نشینی نمی کنند و بر راه شهدا استوار خواهد بود.
وی گفت: صدای ملت را کسانی که پشت میز مذاکره هستند بشنوند و در ایران ما نباید علائم غلط بدنیا بدهند اخبار غلط نباید به دنیا داد نگویند آب خوردن نداریم و نمی توانیم سرپای خود بایستیم.
محسن رضایی افزود: اگر غواصان دیگر رزمنده های ما تا ۱۵ کیلومتری دشمن را تعقیب نمی کردیم در خاک عراق امروز هرکسی اجازه تجاوز به ما را میداد،  رادیوهای بیگانه امروز میگویند اگر غواصان کشته شدند به خاطر حضور در خاک عراق بوده است.
وی خاطرنشان کرد: می‌گویند عملیات کربلای 4 شکست خورده بود تا راه شهادت را ببندند امروز همه اعتراف دارند که ایران لنگرگاه منطقه است و اگر ایران نبود ناامنی تمام پانصد میلیون جمعیت منطقه را در بر میگرفت.
رضایی گفت: هم سیاست مداران ما هم بسیحیان و ارتشیان ما پای شهدا ایستاده اند پرچمدار شهدا و انقلاب امروز ولی امر مسلمین است و ملت بیش از گذشته با رهبری ایشان اقتدار یک ملت مستقل را به نمایش می‌گذرد.
محسن رضایی در واکنش شعار "مرگ بر آمریکا"  و "دولت تدبیر ما بصیرت بصیرت" مردم گفت: این شعار ها را کسانی که پشت میز مذاکره هستند باید خوب فهم کنند.
وی گفت: به دشمنان اعلام میکنم کسی از نجابت ملت ایران سو استفاده نکند اگر خشم ملت به جوش آید شما یک افسوس تاریخی خواهید خورد مانند دورات دفاع مقدس
پیام ملت این است که هرگز سیاست خارجی قاجاری و پهلوی به این کشور بر نمیگردد

محسن رضایی افزود:  ملت ایران آنقدر غنی است که همه دنیا را می تواند سیراب کند و به همه دنیا و عالم کمک کند، پیام ملت ایران این است که دیگر سیاست خارجی، قاجاری و پهلوی به این کشور بر نمی گردد و ما با با کسی جنگ نداریم فقط میگوییم که حرف منطقی ایران را بشنپید و برای راه ما مزاحمت ایجاد نکنید.

وی در پایان گفت: به دنیا اعلام میکنیم که به دنبال حقوق انسانی منافع ملی و امنیت منطقه هستیم و اسراییل و عربستان متجاوز باید سر جای خود بنشیند و بر خی ها مدام نگویند افراد حزب اللهی،  جنگ در این کشوز را میخواهند ،حرف ما این است که نمیخواهیم با دست بسته ما را تسلیم کنند.
18:01 مراسم با مداحی حاج محمود کریمی در میدان بهارستان ادامه دارد.
18:08 چهره هایی چون: جواد عزتی، حسن پورشیرازی، مازیار میری، مهدی فضائلی، فرشته طائرپور و میثم نیلی در میان جمعیت دیده شدند.

18:13 محمود کریمی، مداح اهل بیت(ع) قبل از مداحی در یک بیت شعر گفت : حق طلبی و جهاد علت تحریم ماست، بر دلشان تا ابد حسرت تسلیم ماست.

18:22 -تابلوهای مردم در مراسم تشییع 270 شهید تازه تفحص شده: تحریممان کنند، تهدیدمان کنند لب تشنه جان می دهیم، سازش نمی کنیم/ دیروز آواکس های آمریکایی کربلای 4 را لو دادند امروز نقشه آژانس آمریکایی چیست؟/ این سند جنایت کدخداست/ در سیاست خارجی گام های شیطان را پیروی نکنید/ اشرافی گری مسئولین از مال مردم است/ خون شهیدان ما قابل اکسید نیست
18:24 - سعید حدادیان، مداح اهل بیت (ع) در یان مراسم قبل از مداحی گفت: غواصان آمدند تا بگویند با دست بسته تسلیم نشدیم و ما هم با دستان باز تسلیم نخواهیم شد. آن کسایی که می‌گویند شماها از جیب مردم خبر ندارید بدانند جیبمان پر از عکس شهید روشن، شهدا و وصیت‌نامه شهداست.
18:43- مهدی مهدوی کیا، مهدی تاج، سعید قاسمی، جمال شورجه، رحیم مخدومی، حاج رحیم احمدی روشن و سردار نقدی در میان تشییع کنندگان حضور یافتند.
18:52 - حجم جمعیت به حدی است که "کاروان شهدا" به سختی و آرامی در حال حرکت است. افزایش لحظه به لحظه میزان جمعیت، پیش بینی میشود مراسم بدرقه تا ساعتها ادامه داشته باشد‬.

18:55- در ادامه مراسم تشییع شهدای غواص حسین سیب سرخی، مداح اهل‌بیت به مرثیه‌خوانی برای شهدا پرداخت.
19:20 دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در میان تشییع کنندگان شهدا حضور یافت.
19:40- کاروان شهدا، به تقاطع خیابان های سعدی و جمهوری اسلامی رسید؛ با گذشت سه ساعت و نیم از آغاز مراسم تنها یک کیلومتر از مسیر طی شده است.
20:02- کاروان خط شکنان گلگون کفن، از سمت چهارراه استانبول به سمت میدان امام خمینی(ره) در حال حرکت است.
21:20 کاروان شهدا، به همراه تشییع کنندگان وارد معراج شهدا شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم به پایان رسید.