به گزارش پارس به نقل از فارس ابراهیم میرزا حسینی در جمع خبرنگان اظهار داشت: شهدای شاخص تدارکات شهیدان عبادیان، بوکانی‌زاده، سمیع‌خانی هستند که انشا‌الله کتابی در معرفی این شهدا منتشر می‌شود.
وی ابراز کرد: ما در کل کشور 4500 شهید تدارکات داریم که از سال گذشته دومین یادواره این شهداء آغاز شده است و تا به امروز با برگزاری نخستین یادواره سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی استان زنجان بیست‌ و هفتمین یادواره بود که در سطح کل کشور برگزار می‌شود.
دبیر کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی کشور اهداف برگزاری این یادواره‌ها را تشریح کرد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، امام شهداء، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهداء، تجلیل و گرامیداشت خانواده معظم شهیدان است.
وی با اشاره به برگزاری یادواره امروز در زنجان ابراز کرد: نخستین یادواره سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی استان زنجانباشکوه و معنوی بود و با توجه به اینکه نخستین تجربه عزیزان ما در تدارکات سپاه در این زمینه است این یادواره بسیار باشکوه و خوب برگزار شد
میرزا حسینی با اشاره به نقش شهدای تدارکات در دوران دفاع مقدس بیان کرد: کنگره ملی شهدای تدارکات نیز درمهر ماه در برج میلاد تهران برگزار و از خانواده‌های معظم شهدای تدارکات تجلیل می‌شود
وی عنوان کرد: شهدای تدارکات شهدای گمنامی بودند که در دوران پس از دفاع مقدس کمتر از آنان یاد  و تجلیل شده است.
دبیر کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی کشور افزود: از سال 89 با شکل‌گیری ستاد کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی دفاع مقدس این یادواره‌ها آعاز شده است.
وی ابراز کرد: ما در حال ساخت دومین مجموعه مستند تدارکات هستیم و 10 تا 15 نفر روی موضوعاتش کار می‌کنیم و 6 جلد کتاب را قرارداد بسته‌ایم که انشأالله تا برگزاری دومین کنگره منتشر می‌شود و هم‌اکنون نیز در استان‌ها بیش از 40 جلد کتاب تالیف شده است.
میرزا حسینی  بیان کرد: ما در حال مذاکره با آقای حامد زمانی خواننده خوش‌صدای و حماسی میهن‌مان هستیم تا سروده‌ای درباره شهدای تدارکات در برج میلاد بصورت اجرای زنده داشته باشند و در هم‌اکنون درحال طی مراحل نهایی آن هستیم.
وی گفت: عمده کار ما شهدای تدارکات و با توجه به جایگاه‌‍‌شان و عمده خاطراتی که ما از این شهداء در سراسر کشور داریم.
دبیر کنگره سرداران و4500 شهید تدارکات و پشتیبانی کشور مطرح کرد: نقش مردم استان زنجان و پشتیبانی آن‌ها از رزمندگان با کمک‌های مردمی بارز و بی‌نظیر است.
وی افزود: ما در حال رایزنی هستیم تا برنامه‌ای در معرفی شهدای تدارکات  به صورت 5 دقیقه‌ای از شبکه استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای معرفی شهدا در زمان برگزاری کنگره انجام شود.