به گزارش پارس به نقل از تسنیم: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات این شورا گفت: فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» ساخته امیرحسین ثقفی پس از جشنواره فیلم فجر در گروه سینما آزادی اکران می‌شود.


وی افزود: همچنین فیلم‌های سینمایی «تمشک» ساخته سامان سالور و «لامپ 100»  ساخته سعید آقاخانی نیز پس از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر به ترتیب در گروه‌های فرهنگ اکران می‌شود.

وی درباره فیلم سینمایی «لامپ 100» گفت: این فیلم در سالن یک سینما فرهنگ و به صورت موقت در این گروه اکران خواهد شد.

فرجی تأکید کرد: شورای صنفی نمایش برای حمایت از آثاری که در گروه آزاد اکران می‌شوند، تا موعد جشنواره فیلم فجر فیلمی اکران نمی‌کنند تا پردیس‌های سینمایی برای فیلم‌ها سرویس مناسبی ارائه دهند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی «شیار 143» و «تراژدی» نیز یک هفته دیگر در سرگروه‌های خود باقی می‌مانند و به اکران ادامه می‌دهند و پس از این سرگروه‌های سینما آزادی و فرهنگ تا جشنواره فیلم فجر آزاد هستند.

فرجی در پایان افزود: طبق مصوبه امروز شورای صنفی نمایش از این پس فیلم‌هایی که قرارداد اکران آنها در گروه آزاد بسته می‌شود توزیع‌کنندگان آنها موظف هستند قرارداد خود با 5 سالن سینما را به صورت کامل به شورای صنفی نمایش ارائه کنند.