به گزارش پارس به نقل از کیهان، با وجودی که کار تولید این فیلم از حدود دو سال قبل آغاز شده بود، اما به دلیل حاشیه‌های به وجود آمده، هنوز هم تکلیف ادامه آن مشخص نشده است. ساخت فیلم «لاله» در دولت قبلی با حمایت گروه موسوم به جریان انحرافی و به کارگردانی اسی نیک‌نژاد تهیه‌کننده فیلم‌های پورنو در آمریکا کلید خورده بود. اما با روی کار آمدن دولت جدید، از تداوم این طرح جلوگیری شد. چرا که قرار بود با بودجه‌ای حدود هشت میلیارد تومان،‌ فیلمی ساخته شود که به تعبیر روزنامه دیلی تلگراف انگلیس، شخصیت محوری آن، نمادی از مبارزه زنان ایرانی با جامعه مردسالار ایران است! اما سازمان سینمایی دولت یازدهم نیز با تغییر موضع 180 درجه‌ای درباره این فیلم، تصمیم گرفت خودش با صرفه هزینه‌ای هنگفت و چند میلیاردی از پول بیت‌المال درباره دختر رالی‌باز فیلم بسازد!
با این حال، همچنان کشمکش‌های مالی و مدیریتی این پروژه ادامه دارد. به طوری که  نه کارگردان فیلم و نه تهیه‌کننده حقوقی پروژه (مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) حاضر نیستند در مقابل دیگری کوتاه بیایند. تا اینکه کار رسیدگی به پروژه به سازمان بازرسی کل کشور واگذار شد. طباطبایی نژاد، رئیس مرکز گسترش دیروز در گفت وگو با رسانه‌ها گفت: ممکن است سازمان بازرسی به تغییر کارگردان و یا متوقف کردن کار حکم بدهد. ما منتظر نظر سازمان بازرسی هستیم و عملا هیچ کاری نمی‌توانیم کنیم.
گفتنی است، ادعاهای ابتدایی مدیران سینمایی کنونی به گونه‌ای بود که گویی با این پروژه سینمایی مخالف بودند، اما معلوم شد که از ابتدا هم دعوا بر سر سود و سهام بوده و نه محتوا و مضمون این فیلم! روزنامه کیهان پیش از این طی یادداشتی با عنوان «رد پای لاله از بی‌بی‌سی تا تهران» به قلم سعید مستغاثی در تاریخ 91/5/5 به افشای مسائل پشت پرده پروژه لاله پرداخته بود.