به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما، گفت: در این جلسه نمایندگان مطالبات ملی و منطقه‌ای خود را در حوزه مسائل مختلف مطرح کردند و خواستار حضور نمایندگان مجلس در بحث‌های تخصصی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی شدند.


وی افزود: همچنین در این جلسه در ارتباط با رعایت عدالت در مورد حضور نمایندگان در صداوسیما مباحثی مطرح شد و نمایندگان خواستار رعایت عدالت در این خصوص شدند.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه این موضوع مطرح شد و ظرفیت‌های استان ها و شهرستان‌ها در حوزه مسائل اقتصادی، اجتماعی و گردشگری باید مورد توجه سازمان صداوسیما قرار گرفته و بازتاب داده شود.

رضایی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان صداوسیما در این جلسه عنوان کرد که اعتبارات صدا و سیما محدود است و حجم کاری بسیار و تنها 25 درصد از اعتبارات سازمان توسط دولت تأمین می‌شود که این اعتبارات نیز در زمان مقرر تخصیص داده نمی‌شود. همچنین آقای ضرغامی خواستار حمایت بیشتر نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران شد.