به گزارش پارس ؛ فرج‌الله سلحشور در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان از پایان نگارش فیلمنامه مجموعه حضرت موسی خبر دادو افزود: این فیلمنامه به دست 23 نفر از علما، استادان علوم قرآنی، محققان و کارشناسان و متخصصان ادبیات نمایشی در طی چهار سال و نیم نوشته شده و در حال حاضر در مرحله اصلاح است.
وی درباره محل تأمین اعتبار سریال حضرت موسی(ع) با اعتراض به سیاست‌های فرهنگی دولت گفت: یک اثری مثل داستان حضرت موسی(ع) برای دولت و تلویزیون در اولویت نیست و ما نمی‌دانیم از چه طریقی باید پول تهیه کنیم!
این کارگردان سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد نهادهای فرهنگی دولت و تلویزیون رویکردشان را تغییر دهند و به ساخت  برنامه‌هایی با موضوعات ضد سرمایه‌داری و ضداستکباری، توجه بیشتری کنند.
سلحشور در پایان گفت: 36 سال است سعی کرده‌ام در خدمت انقلاب و اسلام باشم و مردم مرا در این مسیر می‌شناسند. من هم جز مردم، ،کسی را نمی‌شناسم که به این کارهای قرآنی علاقه داشته باشد. اگر مردم مرا خادم خود می‌دانند کمک کنند تا سریال حضرت موسی را بسازم. دلم می‌خواهد شماره حسابی در اختیار مردم بگذارم و بخواهم برای سریال هر چقدر می‌توانند کمک کنند!