ناصر امانی منتخب شورای ششم شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی بدهی ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران اظهار کرد: موضوع بدهی شهرداری تنها یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن رسیدگی شود به همین دلیل مقرر شد پس از استقرار اعضای دوره ششم در صحن، سند تحویل و تحول را از شهرداری بخواهیم تا آماده کند و وضعیت شهر و شهرداری مشخص شود.

وی افزود: موضوع بدهی اختلافی بوده که از دوره قبل به این دوره منتقل شده، آمار و ارقام متفاوت است  و در جلسه اخیری که با آقای حناچی شهردار تهران داشتیم، او آمار جدیدی برای بدهی و طلبکاری شهرداری از دولت بیان کرد که این عدد قابل توجهی بود. همچنین در حال حاضر ما سند رسمی در دست خودمان بابت این مسئله نداریم.

منتخب شورای ششم تصریح کرد: ما با سند تحویل و تحول میزان بدهی ها را شفاف می کنیم تا مشخص شود حتی ادوار شهرداری چه مقدار بدهی دارند و صرف چه چیزی شده است؟

امانی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه سند تحویل و تحول شهرداری برگزار شده است؟ گفت: ما یک جلسه در این رابطه برگزار کردیم حتی کارگروهی را هم تشکیل دادیم اما کار نهایی ما زمانی انجام می‌شود که شهرداری این سند را آماده کند.