ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهری شهرداری تهران در سیصد و سی‌ و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات تندگویان مبنی بر شفاف نبودن درآمدهای سازمان زیباسازی، اظهار داشت: در سال ۹۵ بودجه این سازمان براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ۱۰۱ میلیارد تومان تعیین شده که از این میزان ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های این سازمان صرف خواهد شد.
 
وی ادامه داد: از این رقم ۱۰۱ میلیاردی ۵۷ میلیارد تومان آن نیز درآمدهای مازاد این سازمان است، چراکه از ۵۷ میلیارد تومان درآمدهای مازاد سازمان زیباسازی ۳۰ میلیارد تومان به خزانه واریز و ۲۷ میلیارد تومان نیز در مسیر مأموریت‌های این سازمان سرمایه‌گذاری می‌شود.
 
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به قراردادهای سازمان زیباسازی در حوزه تابلوهای تبلیغاتی، تصریح کرد: تمام قراردادهای واگذاری تابلوهای تبلیغاتی براساس مزایده‌ها انجام می‌شود، به همین دلیل اگر موردی خارج از مزایده انجام شود، حتما با آن برخورد خواهد شد.
 
امانی تاکید کرد: نماینده شورای اسلامی شهر تهران در تمام جلسات سازمان زیباسازی حضور دارد و شرح جلسات را به اطلاع اعضای شورا می‌رساند.
 
وی اضافه کرد: اموال شهرداری تهران در سه بخش اموال غیرمنقول (املاک شهرداری تهران) هستند و هر ساله در قالب بودجه، لیست آن‌ها در اختیار اعضای شورا قرار می‌گیرد. 
 
معاون ‌شهردار تهران ادامه داد: دارایی‌های منقول هر 6 ماه در صورت‌های مالی در اختیار اعضای شورا قرار می‌گیرد و اموال غیرمنقول عمومی که شهروندان در سطح شهر از آن‌ها استفاده می‌کنند، تقسیم می‌شود. 
 
امانی گفت: شهرداری تهران دارایی مخفی و پوشیده‌ای ندارد و اعضا در جریان تمامی اموال شهرداری تهران هستند.
 
وی با اشاره اعتراض تندگویان مبنی بر عدم اطلاع ‌رسانی در خصوص قراردادهای تابلوهای تبلیغاتی سازمان زیباسازی، افزود: تنها در مورد یک موضوع از شهرداری تهران سوال شده که جواب نیز به طور کامل به این عضو شورا ارایه شده است.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه قراردادهای این تابلوها حالت تجاری دارند و شرکت‌های طرف قرارداد با یکدیگر رقابت دارند، گفت: نمی‌توانیم اطلاعات آن‌ها را در اختیار همه اعضا قرار دهیم،‌ اما اگر هر یک از اعضا درخصوص قراردادی سوال داشته باشند، بدون شک پاسخ وی را خواهیم داد.
 
امانی با بیان اینکه می گویند چرا طی سال‌های گذشته تنها چند شرکت مشخص توانسته‌اند در مزایده‌ها موفق به اخذ عوارض شوند، گفت: هر شرکتی در مزایده‌ها قیمت بالاتری پیشنهاد کند، می‌تواند موفق به عقد قرارداد شود.
 
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته نیز این شرکت‌ها قیمت‌های بالاتری ارائه کردند و موفق به عقد قرارداد با سازمان زیباسازی شهرداری تهران شده‌اند. 
 
معاون ‌شهردار تهران یادآور شد: هر عضوی که در مورد قراردادها سوال خاصی داشته باشد، بدون شک به صورت واقعی و  روشن پاسخ خواهیم داد.
 
امانی تاکید کرد: قانونا نمی‌توانیم در مورد سیستم‌های موجود شهرداری به همه اعضای شورای شهر تهران پسورد ورود بدهیم.
 
وی اضافه کرد: این موضوع نه عملیاتی نه امکان‌پذیر است، اما کمیسیون‌ها به صورت تخصصی می‌توانند به سیستم‌های شهرداری تهران دسترسی داشته باشند.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه در خصوص خرید همشهری نیز هیچ اتفاقی نیافتاده است، گفت: شهرداری آمادگی دارد همه تذکرات را به صورت شفاف دنبال و پاسخ آن ها را به صورت شفاف بدهد.