به گزارش پارس به نقل از مهر، جلسه تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور داوود گودرزی سرپرست سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران، پیرهادی مسئول و بابایی قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران و فرماندهان و معاونین این سازمان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در این جلسه با تاکید بر تقویت روابط و همکاری ها بین بسیج دانشجویی و بسیج شهرداری تهران ابراز کرد: بسیج شهرداری تهران بواسطه امکانات و فرصت هایی که در شهر تهران در اختیار دارد، می تواند زمینه ساز شکل گیری بسیاری از فعالیت ها و برنامه های اثرگذار و مفید در حوزه شهروندی باشد.

پیرهادی اضافه کرد: با توجه به تجربه و حضور موفق جناب آقای نادعلی در بسیج دانشجویی ان شاء الله بتوانیم بیش از پیش پنجره های جدیدی را در حوزه شهروندی در شهر تهران بگشاییم. ظرفیت های مشترک بسیاری بین ما و بسیج دانشجویی وجود دارد که با شناخت این ظرفیت ها، فرصت های خوبی در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

در این جلسه از زحمات غلامرضا زارع کهن که پیش از این در جایگاه معاون هماهنگ کننده بسیج شهرداری تهران مشغول به فعالیت بود و بواسطه انتصاب وی به عنوان سرپرست معاونت فنی و توسعه سازمان آتش نشانی تهران، از این مجموعه جدا شده بود تقدیر به عمل آمد و علیرضا نادعلی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری تهران منصوب شد.

در همین راستا پیرهادی با تقدیر از زحمات غلامرضا زارع کهن گفت: انصافاً هر جا که بسیج شهرداری نیاز به حضور و کمک آتش نشانی داشته است، این پرسنل زحمت کش سنگ تمام گذاشته اند. ما نیز طی این چند سال هم از تجربه و هم از نگاه و اندیشه ایشان استفاده کرده ایم و البته خوشحالیم که ایشان بواسطه آن که فرمانده حوزه آتش نشانی هستند از ما جدا نشده اند.

در این جلسه داوود گودرزی سرپرست سازمان بسیج دانشجویی نیز در سخنانی توجه به آینده انقلاب را بسیار ضروری دانست و گفت: آن چه از نان شب برای ما واجب تر است، توجه به انقلاب و آینده آن است. ظرفیت های بسیاری در شهر تهران وجود دارد و بسیج این شجره طیبه هم بیش از این ها ظرفیت دارد. هرچند که خیلی ها می خواهند آن را محدود کنند ولی به رغم همه این تلاش ها حرکت بسیج رو به جلو است و ما باید با همکاری و تعامل بیشتر در حفاظت از این انقلاب تلاش کنیم.

گودرزی گفت: تربیت نیروی های انقلابی باید یکی از برنامه های جدی ما برای آینده انقلاب باشد. خود ما نیز در خطر اعتقادی قرار داریم. چه تضمینی وجود دارد که ما تا آخر پای این انقلاب بمانیم؟ حضور با بصیرت در میدان بسیار با اهمیت است و هر کس باید به اندازه سهم خودش ارزش ها را به نسل بعد انتقال دهد.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی با بیان آن که آسیب های اجتماعی جدی در شهر تهران وجود دارد اظهار داشت: مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهر تهران قابل ورود و قابل حل است به شرط آن که بتوانیم با تعامل و تقویت همکاری ها بین این دو سازمان از فرصت ها بهره ببریم.

یاد آور می شود علیرضا نادعلی پیش از این به عنوان جانشین ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ مشغول به فعالیت بوده است.