به گزارش پارس نیوز، پیمان سنندجی در گفت وگو با تهران پرس؛ در خصوص ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوس رانی بی آر تی اظهار داشت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال 94 تعداد 200 دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوس بی آر تی وارد این ناوگان شد و در حال ارائه خدمات هستند.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگ ‌ترین مشکلات ناوگان اتوبوسرانی فرسودگی و تاخیر در رسیدن اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها بود که با تلاش‌های صورت گرفته این معضل حل شده است. بر اساس گزارش های رسیده از زمان و میزان خرابی های اتوبوس های فرسوده نیازمند ورود چندین دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس رانی هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه با بیان این که هر اتوبوسی که در تهران به مدت ۱۰ سال کار کند، دیگر قابل استفاده در هیچ جای دیگر نیست خاطرنشان کرد: به هر صورت این مشکلات وجود دارد. اما مهم این است  با تمامی این معضلات توانسته‌ایم سیستم و قانونی را به وجود آوریم که اتوبوس ها را به موقع به ایستگاه‌ها اعزام کنیم. به خصوص آنکه در ناوگان اتوبوس رانی تدروی تهران با توجه به میزان استقبال مردم از این ناوگان نیازمند تعداد اتوبوس های بیشتر و با سرفاصله های کم هستیم.

سنندجی در ادامه تصریح داشت: ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران بیش از 3 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده دارد و 700 دستگاه اتوبوس فرسوده نیز بازسازی شده‌اند. تلاش خواهیم کرد با همکاری اعضای شورای شهر تحولی در ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس رانی در تهران رخ دهد.