به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از میزان تلفات جانی در موقع طوفان دیروز دارید و یا خیر اظهار داشت:بنده دیروز طی تماسی که با مسئولین آتش نشانی و خدمات شهری و همچنین مدیریت بحران داشتم،مطلع شدم که تلفات جانی در شهر تهران نداشتیم و تنها تلفات جانی مربوط به شهرستان های استان تهران من الجمله امامزاده داوود بوده است.
 
وی در ادامه افزود:البته طی اطلاعاتی که بنده از مدیریت بحران گرفتم،حدود 6 نفر از شهروندان عزیز دچار حادثه و فوت شده اند.البته متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و آنلاین از سوی سازمان صداوسیما و دیگر مراکز اطلاع رسانی منجر به چنین اتفاق ناخوشایندی شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که به علت ریزش کوه، تعدادی از درختان شکسته و به همراه مقداری سنگ حرکت کرده و در مسیر پل ها قرار گرفته است خاطرنشان کرد: به همین جهت تعدادی از شهروندان که در این مسیر قرار گرفته‌اند جان خود را از دست داده‌اند.البته ناهماهنگی بین سازمان هواشناسی و همچنین مدیریت بحران و آتش نشانی و هلال احمر دوباره باعث تلفات جانی در شهرستان های استان تهران شد.
 
شاکری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد شهرداری تهران در وقوع حادثه طوفان روز یکشنبه رضایت دارید و یا خیر اظهار داشت:آبگرفتگی در سطح شهر تهران در زمان وقوع بارندگی های شدید یکی از معضلات کلانشهر تهران می باشد.البته نبود زیرساخت لازم در این باره باعث آبگرفتگی در سطح معابر شده است.البته بنده از عملکرد آتش نشانی و خدمات شهری به غیر از آبگرفتگی سطح معابر رضایت نسبی دارم.
 
به گزارش تهران پرس،سیلاب شب گذشته در تهران و به خصوص در منطقه امامزاده داوود خسارات زیادی بر جای گذاشت. آمارهای متناقضی از کشته‌شدگان سیلاب تاکنون اعلام شده است. ۵۸ نیروی امدادی کار جست‌وجو در مسیر رودخانه را بر عهده دارند و تردد به سمت امامزاده داوود ممنوع است.